Post by melliW_naJ
Hallo allemaal,

Zal mij ook even kort voorstellen.

Ik ben Jan-Willem, 35 , woon in Lelystad en ben eigenlijk niet heel vaak met de auto onderweg.
In het dagelijks leven ben ik machinist bij de NS

In mn vrije tijd ben ik wel veel onderweg met de auto, altijd wel iemand aan het helpen of onderweg naar familie.
Tot voor kort was ik een van de vele die dacht dat zo'n gratis navi vast niet veel goeds kon zijn, had het al een aardige tijd op mn telefoon staan maar deed er weinig mee..... tot......

Enige tijd geleden werd de A6/A1 aansluiting flink verbouwd en mn tomtom helemaal de weg kwijt was, toch maar eens die gratis app even bekijken, :shock: :shock: die wist al wel exact hoe alles nu is.
Sindsdien groot fan en pas mn eerst kaart correctie ingevoerd (kon niet op mn werk komen met Waze)

Hopelijk ga ik in de toekomst vaker deel uit maken aan de "verbeter communitie" om de kaarten nog beter te maken
melliW_naJ
Posts: 6
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by Meloen87
Hey allen,

Ik ben Maarten, 32 jaar en woon in Westervoort. Heel recent met Waze begonnen rond te rijden, ik reis voor het werk vaak (tot nu toe stapsvoets over de A12) naar Soest. Ik heb mezelf ook op Slack aangemeld.

Gr. Maarten
Meloen87
Posts: 1
Send a message

Post by Mesmilde
Hallo
Ik ben Michiel en bezit sinds kort een Lumia 830.
super en ik kan nog Waze 'draaien' ook.
alleen heb ik de indruk dat het een beetje een oude versie is .....
heeft iemand enig idee of dat zo blijft en zo ja waar ik dan zeuren moet om een nieuwe Windows Mobile 8.1 of zelf 10 versie ??

groet
Michiel
Mesmilde
Posts: 4
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by mfloor
Wazing sinds 19-aug-2011: M1ck

Ik maak kilometers vanuit regio Gouda (Huis en Werk).
Voor werk enkele dagen per week onderweg. De overige dagen probeer ik te fietsen 8-)

Happywaze everybody!
mfloor
Posts: 1
Send a message

Post by MGPols
Gebruik Waze sinds vorige week, nadat ik een bericht zag dat het mogelijk was te gebruiken via Android Auto. Dus ben nog uit proberen of ik het blijf gebruiken ipv Maps, wat nu als enige twee via Android Auto werkt.
MGPols
Posts: 14
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by mheijkoop
Hoi Wazers,

Ik ben sinds kort aan het wazen omdat ik de dom-dom met oude kaarten helemaal zat ben, en een smartphone behalve telefoneren en flac player zijn, nog meer kan.
Met en jeugd liefde met kaart en kompas wil ik invloed kunnen uitoefenen op de juistheid van de kaart, en zo misschien mijn dagelijkse goede daad het meest effectief laten zijn.
Area manager worden kan altijd nog, maar voorlopig vraag ik even de rechten per edit aan.
Volg mijn map-edits, en laat me weten waar het nog beter kan.
Ik ga nog opzoek naar de technische details m.b.t. de map items en precieze mogelijkheden voordat ik onnodige vragen ga stellen, Maar links naar docs ontvang ik graag.
Ik rij vaak niet met dataconnectie, en weet van de beperkingen die ik me daarmee opleg.

Groet MH
mheijkoop
Posts: 6
Send a message

Post by michellamie
Ik ben Michel l'Amie. Al een tijdje erg groot fan van Waze. Zo'n beetje elke rit die ik maak zet ik de app even aan. Woon zelf in Alphen aan den Rijn en rijd met een mooie auto van de zaak (Mercedes C-klasse) door heel Nederland en bezoek veel ziekenhuizen. Ik heb Waze bij veel collega's geïntroduceerd en hoor dat ze de app ook naar tevredenheid gebruiken. Een van de commentaren was dat de max. snelheid niet wordt getoond. Nu zie ik dat het mogelijk is deze toe te voegen in de editor dus dacht laat ik die eens gaan toevoegen.
michellamie
Posts: 1
Send a message

Post by MichielDuinmeijer
Hallo allemaal, Ik ben Michiel Duinmeijer, Getrouwd met Anja, 3 kinderen en 4 huisdieren. Sinds kort begonnen met editten, omdat er toch hier en daar in mijn omgeving (Heerhugowaard, Alkmaar, Langedijk) toch nog wel wat mis is.
Hobby's zijn ondermeer: Licht, geluid, HAM-radio, computing en uiteraard mijn kinderen.
Ik hoop dat ik een leuke steen kan bijdragen.

Groeten Michiel
MichielDuinmeijer
Posts: 1
Send a message

Post by mickey65
Na 3 jaar zal ik me ook even voorstellen....

Ik rij elke dag Almere - Hoofddorp via diverse routes.
in het weekend vindt me dochter het leuk op andere "poppetjes" in de gaten te houden om ons heen.

Ook meteen maar een vraag, hoe meldt je een vertaal fout in de app zelf ?

Mike
mickey65
Posts: 1
Send a message

Post by mikedejong
Hallo beste medewazers,

Ik ben Mike. 40 jaar oud en zelfstandig ondernemer in de ICT branche.
Sinds kort de trotse eigenaar van een HTC sensation met Android OS.

Voor mijn werk zit ik uiteraard veel op de weg en gebruikte hiervoor de welbekende TomDom.
Voor Android geen TT, dus al zoekende kwam ik Waze tegen.
Geweldige navigatie, maar zoals we allemaal weten kent het nog veel hiaten.

Ik woon in de mooie Achterhoek en kwam al snel tot ontdekking dat er hier nog veel werk te verrichten is.
Ik hoop mijn met mijn bijdragen Waze beter te maken, zodat het echt een volwaardig alternatief zal zijn voor de betaalde navigatiesoftware.

Mijn vervoer bestaat uit een Zwarte VW Caddy 1,9 TDI met zowel Waze als TT onboard.
mikedejong
Posts: 1
Send a message