Post by mikeisdutch
Hallo
Ik ben Mike en heb afgelopen zomer de Waze ontdekt voor de vakantie.
Ik ben een oude Nokia adept en gebruik mijn Nokia N8 en E7 nog dagelijks. Niet dat er niets nieuws is in de wereld, maar omdat de crisis er financieel nogal diep ingehakt heeft en het geld even voor andere zaken is.
Ik gebruik de Waze 2.1.9 voor Symbian en was verbaasd. tijdens onze vakantie naar Frankrijk werden we keurig langs files en ongevallen geleid en ongelukken en dergelijke werden duidelijk vermeld. ook op mijn oude 'Nokker'
wat ik evenwel mis, is een snelheidsaanduiding van het wegvak. 'hoe hard mag ik hier eigenlijk rijden?

is dat wel geregeld in de IOS en Android versies??
is het aan te zetten in mijn oude Symbian versie?

Ik hoor het graag.

vriendelijke groet
Mike
mikeisdutch
Posts: 3
Send a message

Post by mir4dor
Hey allen.

Aart is de echte naam en gebruik nu een week of drie Waze. Leuke en handige app die ik draai op de Sony Xperia S. Wonend in Amsterdam en elke dag opweg naar mijn werk in de omgeving Purmerend, A10, A8 en A7. Kan niet wachten tot de nieuwe Coen eens klaar is !

Rank: 15402 Points: 2638

Ik ben nog steeds aan het ontdekken maar heb wel al een paar reports gedaan. Handig dat wanneer je dat menu opent, Waze direct tijd en locatie opslaat waarna je op je gemak je report kunt doen.

Ik stond vorige week stil voor de Coentunnel omdat er een vrachtwagen te hoog was, stond er zes auto's achter. Bij mijn report hierover stond de optie foto nemen. Heb ik gedaan, maar wie ziet die foto dan ? Ik heb in ieder geval nog geen foto gezien van een mede Wazer ...

Ga dit forum eens verder ontdekken. Happy Wazeing @ all.
mir4dor
Posts: 5
Send a message

Post by mir4dor
Jvoambu wrote:
Dan zul je me vast wel eens langs zien schuiven, ik woon in de zaanse hoek en werk in de grote boze stad waar jij woont :P
Haha okay, ik zal er eens op letten. Ik klik nog wel eens op Wazers, alleen niet bij 100 km/u :mrgreen:
mir4dor
Posts: 5
Send a message

Post by mir4dor
Omdat ik me wel kan vinden in een stukje promotie voor Waze heb ik een stikker besteld voor op de auto. Deze is jammer genoeg nog niet aangekomen, zou tussen 31 okt. en 5 nov. moeten zijn volgens de mail van Waze ...

Heeft iemand hier ervaring mee of is zo'n stikker ook in NL te krijgen?
mir4dor
Posts: 5
Send a message

Post by mir4dor
petervdveen wrote:Als je 'm niet krijgt (voor het eind van de maand), stuur mij dan even je adres.. ;-)
Top ! Ik wacht het nog even rustig af 8-)
mir4dor
Posts: 5
Send a message

Post by mir4dor
Ik had ook al een PM verstuurd maar nog geen antwoord gekregen. Ook heb ik cafe-press gemaild en die zouden er nog een sturen (free of charge)

Ik wacht weer geduldig af ...
mir4dor
Posts: 5
Send a message

Post by Mitchell-van-Meenen
Hallo,

Ik zou me even voorstellen!
Ik ben Mitchell van Meenen en woon in Amersfoort.
Ben al bezig geweest met was aanpassingen in gebied Schothorst.
Ik heb al enige tijd de app en ben nu ook begonnen met het verbeteren van de kaart.

Hoop jullie zo genoeg te hebben geïnformeerd!

Groeten,

Mitchell
Mitchell-van-Meenen
Posts: 1
Send a message

Post by mitchmink
Hallo allemaal,

Ik ben Mitchell en kom uit Leiden. Ik rij vooral in deze regio en ben regelmatig te vinden rond Reeuwijk. Het komt ook nog wel eens voor dat ik in de buurt van Bussum te vinden ben :)

Mijn TomTom is afgelopen gestolen uit me auto en ik zocht eigenlijk een gratis alternatief, zo ben ik uitgekomen bij Waze. Prachtige applicatie en doet ze werk goed. (al moet ik het nog wel een beetje uitvinden want af en toe kan mijn route niet worden berekend)

Eigenlijk gebruik ik het dus nog geen 1 dag :) maar zal vanmiddag even proberen te navigeren.

cheers,

Mitchell
mitchmink
Posts: 3
Send a message
cheers,

Mitchell
___________________________________
iPhone 4 - iOS 4.3.5 | Waze 2.4.0.0

Post by MJepson
Hallo allemaal,

Ik ben Michael, 32 jaar en ik woon in Rijen. Hiervoor heb ik in Oosterhout gewoond (iets ten Noorden van Rijen) en gebruik nu een week of 3 / 4 Waze en heb inmiddels al zo'n 25k punten verzameld. Ik heb inmiddels ook zo'n 3k aanpassingen aan de maps ingevoerd.

Ik scheur bijna elke dag met mijn Volvo C30 naar Driebergen-Rijsenburg en ben al een paar keer door Waze behoed voor een enorme file (op de A27), een van de belangrijkste voordelen van Waze voor mij.

Gr. Michael
MJepson
Posts: 70
Has thanked: 18 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by MJepson
En ik vergeet nog te melden dat ik ook regelmatig op de motor (een 2008 Triumph Street Triple voor de geïnteresseerden) te vinden ben en dan heb ik meestal ook Waze aan staan, zij het in mijn broekzak met het scherm uit, maar dan leveren mijn ritjes in ieder geval ook nog wat routering data op :)
MJepson
Posts: 70
Has thanked: 18 times
Been thanked: 2 times
Send a message