Post by MJepson
Nee, ik rijd wel veel over kronkelweggetjes, maar eigenlijk altijd ook voor auto's toegstane wegen en aansluitingen.
Maar ik zal er aan denken mocht ik ooit wel op zo'n punt komen ;)
MJepson
Posts: 70
Has thanked: 18 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by MJepson
Welkom Sven!
MJepson
Posts: 70
Has thanked: 18 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by MJepson
Hallo Renelma, welkom!
MJepson
Posts: 70
Has thanked: 18 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by mjgklitsie
Hallo iedereen,

Sinds enkele dagen Waze-gebruiker en een dag later Waze-editor. Helemaal blij met een systeem waarbij je feedback direct wordt doorgevoerd! Hoop hier een lange tijd met veel plezier te kunnen vertoeven!

Gr.

Martijn
mjgklitsie
Posts: 8
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by morsputativ
Ik woon momenteel nog in Groningen, waar ik promotie onderzoek doe in de microbiologie. Het map editen is een welkome afleiding als ik weer eens writersblock heb. Je zou aan het aantal edits kunnen aflezen hoe productief ik ben :)

Zelf heb ik geen auto, maar mijn vriendin wel. Met haar Corsaatje uit 2007 maken we geregeld kilometers richting de randstad. Waze gaat dan meestal aan, in de eerste instantie omdat haar navigon dienst weigerde. Maar sinds ik aan het map editen ben gaat waze altijd aan om te zien hoeveel beter de kaart is geworden (en dat gaat best vlot!).

Ik heb trouwens wel een motor (Kawasaki ZRX1100), maar dat wazed niet zo makkelijk :)
morsputativ
Posts: 133
Send a message

Post by morsputativ
Hey Tappa, ik ken wel een paar van de Journeymen! Daar heb ik nog een weekje mee vertoefd in een huis in Virginia (USA) ;)
morsputativ
Posts: 133
Send a message

Post by moweez
Beste mensen,
Het duurt even voordat ik me uberhaupt kon voorstellen, want ondanks dat ik ingelogd was kreeg ik steeds opnieuw de melding dat ik moest inloggen. Ik rij al bijna twee jaar met waze, waarvan het laatste jaar met een nieuw account door het stuk gaan van mijn vorige telefoon. Jammer van de punten! Dat is bijzaak natuurlijk. Belangrijker is dat het een fantastische manier is om je van het ene punt naar he andere te leiden, mits je wel je gezonde verstand er bij houdt. En dat laatste is dan ook waarom ik toch wat meer zelf wil gaan doen. Heb in het verleden wel eens geprobeerd te editen. Ik begrijp de uitleg, maar loop toch steeds weer tegen vreemde dingen aan. Wellicht heeft het met hetzelfde te maken als waarom ik hier steeds maar niet een reply kon schrijven.
Wat ik nu een beetje mis is waar ik de verschillende discussies vind over aanpassingen. Is dat gewoon rechtstreeks in het algemene forum? Zo heb ik bijvoorbeeld net een wijziging aangebracht aan een flitspaal in Ijmuiden, maar had graag mijn argumenten willen voorleggen en bespreken wat het beste is.
Verder zie ik geen meldingen staan op de live maps, ook niet die ik zelf heb gemaakt en ook niet na alle layers te hebben aangeklikt. Mogelijk doe ik iets fout, maar ik kan geen topic vinden hierover.
Graag jullie hulp hierbij.
Praktische info: Ik rij het vaakst rondom Haarlem, waar ik vandaan kom, maar gebruik Waze vooral als ik op plekken moet zijn waar ik minder bekend ben.
Met vriendelijke groeten,
Moweez
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times
Send a message
Last edited by moweez on Tue Feb 24, 2015 7:26 pm, edited 1 time in total.

Post by moweez
Yep, welcome! Hoe meer zielen (op het forum) hoe meer vreugd ;)
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times
Send a message

Post by moweez
leuk dat je meedoet!
Als je rechten nodig hebt voor een edit kun je dat in het kaartforum (UR) doen, maar waarschijnlijk heb je dat al wel gevonden. Overige vragen/discussie in het algemene gedeelte. Veel plezier met Waze.
Als kaart en kompas je jeugdliefde is, bestaat er een goede kans dat je nu verloofd of verslaafd raakt :lol:
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times
Send a message