Post by guyome-_-v
Hello,

je peux aider et corriger ce qui ne vas pas, ce qui change dans Nivelles (1400) et Baulers (1401).

Éventuellement sur Wavre vu que j'y travail mais je ne connais pas la ville aussi bien.
guyome-_-v
Posts: 11
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by guyome-_-v
Okok merci :)

je vais le contacter pour modifier ce que je peux pas modifier sur Baulers/Nivelles :D
guyome-_-v
Posts: 11
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Hugo-Zen
Bonjour,

Je suis actuellement étudiant à Louvain-La-Neuve depuis 1 an, la ville est petite ce qui fait que je m'y repère très facilement.
J'ai vécu presque 20 ans dans la Région d'Arlon (aussi appelé le trou du cul de la Belgique :D) et ses alentours (Virton, Florenville, Libramont, La Roche, ...). J'y retourne tous les week-end ainsi que l'été. Etant cycliste, je suis capable de me repérer sans GPS.

J'aimerai aider pour la Province de Luxembourg ainsi que Ottignies-Louvain-La-Neuve / Louvain-La-Neuve.

Je vous remercie d'avance,
Hugo.
 
Hugo-Zen
Posts: 1
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by iceqbes
Hi,

Ik wil ook wel een handje toesteken als AM-1. Ik ken 1730 en 1731 uit mijn duim. Woon er tot slot al 34 jaar :-)

Ik hoor wel van jullie indien mijn kandidatuur aanvaard wordt :-)

Groetjes,
David
iceqbes
Posts: 24
Been thanked: 1 time
Send a message
Area Manager Groot-Asse (1730 & 1731) - Iphone 5s / iOS 7.1.2 / Waze 3.8.1
https://www.waze.com/wiki/images/2/24/W ... 2cones.png

Post by j3r3
Dag!

I kan op Nijvel regio (1400,1401) helpen. Ik woon in Nijvel. Ik ken erg wel het stad.

--------
Bonjour,

Je peux aider avec plaisir pour la région de Nivelles, particulièrement 1400 et 1401. Je suis au courant de ce qu'il se passe sur Nivelles et je connais très bien la région. A

En effet, je ne vois plus beaucoup de validation sur la carte depuis un bout de temps par les AM de Nivelles :( sur la partie POI en tout cas :)

Merci d'avance,
Jérémy.
j3r3
Area Manager
Area Manager
Posts: 4
Send a message

Post by jeffvancalster
Ik wil graag AM1 zijn voor zone 3130.
Ik woon hier al heel mijn leven en passeer hier dan ook dagelijks.
ken elke straat vanbinnen en vanbuiten en weet wanneer er wat gebeurd.
jeffvancalster
Map Editor - level 2
Map Editor - level 2
Posts: 5
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by Jeroen_005
Ik wil me bij deze ook aanmelden als AM.

Ik ben zelf woonachtig in Putte (2580), en komt zeer regelmatig in Zwijndrecht (2070).

Ik kan dus perfect AM-1 zijn voor:

- 2580 Putte, Beerzel
- 2820 Bonheiden, Rijmenam
- 2861 Onze-Lieve-Vrouw-Waver
- 2070 Zwijndrecht, Burcht
- 2050 Antwerpen L.O.

AM-2 of 3 voor:

- 2860 Sint-Katelijne-Waver
- 2812 Muizen (Mechelen)
- 2800 Mechelen
- 1980 Zemst

Verder kom ik ook nog regelmatig in de regio's Halle (Vlaams-Brabant), Westerlo, Dessel, regio Leuven/Haasrode. Maar deze zijn eerder gerelateerd aan mijn consulting job. Dus lijkt me het niet verstandig om me hier als AM op te zetten gezien dit varieert van zeer frequent aanwezig tot hellemaal niet aanwezig.
Jeroen_005
Area Manager
Area Manager
Posts: 2
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by Jeroen_S
Ik zie dat "jullie" nog wat AM-ondersteuning kunnen gebruiken in mijn buurt...
Je mag mij zetten op:
2970 (Schilde & 's-Gravenwezel) als AM 1
2960, 2980, 2240, 2110, 2160 mag ook (beter AM 2 daar, wie weet duikt daar nog een dorpsbewoner later op die dan toch AM-1 kan zijn...)
2900 zou ook nog als AM-2 mogen (dan mag je Shamzi upgraden naar AM-1 als hij wil ;-)))
Idem voor 2520 (daar mag je Bart VO upgraden als hij wil of mij naast hem op AM-2 zetten, zie dat er op sommige andere postcodes ook meerdere AM's op één "level" staan...
Daarmee hoop ik mijn steentje nog beter bij te kunnen dragen tot een "gewéééldige kaart" ;-)
Jeroen_S
Posts: 17
Has thanked: 3 times
Send a message

Post by Jeroen_S
Wist niet dat het énkel daar bijgehouden werd... Komt in orde ;-) Controleer mij maar nadien... Groetjes, Jeroen.
Jeroen_S
Posts: 17
Has thanked: 3 times
Send a message

Post by Kamicazze
Als eigenlijk maar zéér recente Waze gebruiker en editor is het misschien nog wat vroeg om mij al kandidaat te stellen als Area Manager. Maar toch wil ik het er wel op wagen. Eerst en vooral de zones die ik bijna op m'n duimpje ken: 3018 en 3012. Beginnend als AM2 of AM3 dan wel.
Kamicazze
Posts: 52
Has thanked: 8 times
Been thanked: 5 times
Send a message
[img]https:///mSz3t[/img]