Post Reply

Nieuw hier? Stel je even voor!

Post by petervdveen
Een topic speciaal voor alle nieuwelingen die we hier hebben en de velen die we nog zullen krijgen! :D

Super dat je de weg naar het forum hebt weten te vinden en hopelijk zul je hier nog lang mogen blijven. Ik vind het een leuk idee om je hier even voor te stellen zodat we een klein beetje een idee hebben met wat voor mensen we hier omgaan;)

Het hoeven geen hele verhalen te worden natuurlijk (Mag wel hoor;)) Maar gewoon even kort wie je bent en waar je woont ofzo. Wat voor auto je rijd.. Dat soort dingen :)

Aan iedereen in ieder geval alvast. Van harte welkom!
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times

POSTER_ID:213312

1

Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by petervdveen
Dan zal ik mij ook maar even voorstellen.
Ik zit nu ook alweer bijna een jaar bij waze.
Heb dus ook de hele kaart zien groeien in die tijd.

Ik ben 22 jaar.
Ben IT'er van beroep en heb daarnaast nog een eigen zaak waarvoor ik regelmatig in de verste uithoeken van nederland en belgie zit.

Zelf woon ik in Emmeloord, maar hoop de komende maanden naar Kampen te verhuizen.

Ik kom ook nog veel in Brabant aangezien daar mijn vriendin nog woont.;)

Ik ben sinds het samenvoegen van al mijn AM gebieden AM in bijna heel nederland en vlaanderen, dus ook bij mij kun je aankloppen voor dingen waar je zelf geen rechten op hebt.
Verder ben ik ook nog de moderator van dit forum.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by PeterSt1
Yo,

Misschien wel de domste reden ooit om Waze te gaan gebruiken : een beetje vermaak in iedere dag weer dezelfde file (A1 tussen Kootwijk en Hoevelaken zo rond 7:30).
Verder feitelijk het idee om Waze te promoten wat ik in de US heel goed zag werken. En ik heb al gezien ... hier werkt het ook (al) niet zo verkeerd.

Petje af (met diepe buiging) voor iedereen die de kaarten probeert te vervolmaken. Wel heb ik het idee dat "we" hier wellicht wat ver mee gaan. Ik zou zelf m'n aandacht beter besteden aan het verbeteren van de Waze funktionaliteiten die (voor mij dan) niet zo zeer navigatie-geörienteerd zijn. Ik weet het, dit is een grote contradictie (want je hebt toch kaarten nodig), maar als ik zie hoe enorm veel aandacht er wordt besteed aan de kaarten (door veel te weinig mensen) terwijl er diverse apps zijn die dat ook (gratis, legaal of niet) geregeld hebben, ... tja, weet waarvoor je het doet.
Mij gaat het dus meer om het "community" gevoel en bijdragen tijdens het rijden. En van juist dat vraag ik me af of dat wel lekker werkt ... Maar ik zal daar hier en daar wat over posten.

Tot ziens !
Peter
PeterSt1
Posts: 21
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Peter46_
Mijn naam is Peter en ben net 50 jaar geworden. Ik gebruik Waze nu zo'n 4 jaar en wil toch eens gaan beginnen met het editten van kaarten. Ik heb echter problemen met het inloggen bij editor. Mijn gebruikersnaam en of wachtwoord wordt niet herkent. Kan iemand mij daar bij helpen?
Peter46_
Posts: 3
Send a message

Post by peter-van-caulil
hoi wazers,
Mijn naam is Peter van Caulil, ik ben 43 jaar en vader van 3 pubers.
Ik ben geboren en getogen in Breda en ik ben internationaal vrachtwagen chauffeur.

omdat ik veel in het verkeer zit vind ik dit natuurlijk een heel erg leuke app.
misschien dat jullie in de toekomt onderscheid kunnen maken tussen vrachtwagens en personen auto's .
het zou dan mogelijk zijn om hoogte/breedte en gewichts beperkingen en inrijverboden op de kaart kunnen zetten.

men kan dan ook makkelijker een ander attenderen op storend rijgedrag en de chauffeur kan dit dan aanpassen of misschien uitleggen waarom hij het zo doet, want vaak zit er een reden achter die de meeste andere automobilisten niet doorhebben.

ik vind het verder jammer dat het internet in het buitenland nog zo duur is anders kon ik echt flink kilometers vreten op waze.
peter-van-caulil
Posts: 1
Send a message

Post by PeakyPounder
Zo zal mij ook eens voorstellen,
Ik ben Jeroen, woon in Zwolle. Al een tijd gebruik ik Waze, en pas hier en daar waar het nodig is ook de kaart aan, dit doe ik ook al enige tijd.
Slack had ik een tijdje geleden gevonden via User DengKao nadat ik had gevraagd om een aanpassing. Als Telecom monteur in koper en glasnetwerken rijd ik veel kilometers door Nederland, mede door deze geweldige app.
PeakyPounder
Posts: 2
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by pat30724
Hallo

Ik ben Patrick 22 jaar. Woon in Steenwijk en gebruik nu ondertussen met veel plezier Waze.

Ik heb voor de deur een Mercedes-Benz 190 staan. Ik zit nog op school (Opleiding ICT). Werk part-time bij de Kievit (FrieslandCampina) in Meppel. En ben Steward bij de voetbalclub Sc Heerenveen.

Groetjes
pat30724
Posts: 7
Send a message

Post by p_71
Hallo,

Ik ben Pieter. Nieuw hier ga (op advies) eerst eens even op mijn gemak op het forum en de wiki rondsnuffelen.

Pieter
p_71
Posts: 12
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by oohlaf
Dag mede-wazers,

Mijn naam is olaf (username: oohlaf) en gebruik Waze nu een paar maandjes.
Ik woon in Utrecht en heb rondom utrecht al enkele verbeteringen aangebracht met de editor.
oohlaf
Posts: 1
Send a message

Post by oldcor
kdevries wrote:Welkom Rob en Caroline.

Veel Waze plezier :)
IDEM, Cor.
oldcor
Area Manager
Area Manager
Posts: 427
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times
Send a message
Country Manager voor Nederland. LG Nexus5, Android 4.4.2, Waze 3.8
[img]https:///0NAfp[/img][img]https:///KbpqG[/img]