Post by Xanland
Sidenote: Ja, ik snap dat Waze een hulpmiddel is, niet blind op moet staren qua snelheid en ook niet kan gebruiken als argument bij staandehouding door oom agent wat betreft overtreding snelheidslimit. :wink:

Ik snap het verhaal van groot deel van etmaal en vaste borden e.d. wel, maar toch is het vrij onlogisch om bij enige variabele stukken iets in te voeren

Naar mijn inziens is kats onlogisch om bij variabele snelheden een vaste snelheid in te stellen. Op zo'n moment zijn we bijna net zo slecht bezig, als je het mij vraagt, als een falend navigatiesysteem wat de kaart niet up-to-date heeft. :X
Nu is het uiteraard ook een politieke discussie in de 2eK en/of bij RWS dat dit ook niet werkt met die verschillende snelheden, maargoed. Soms heb je ook nog eens stukken: lange tijd geen kantelwals gezien, hence ik dan toch redelijk richting Waze's snelheidslimit begin te neigen hoewel spitsstrook open is, en niet iedereen weet nog steeds denk ik dat spitsstrook = 100 (als er geen uitzonderingen op zijn).
Naar mijn mening zijn de laatste 2 bij 'Wel snelheidslimit invoeren' meer behorende bij de Geen-variant.
Daarbij is het voor de gemiddelde Wazer ook nog onduidelijker, want bij de ene spitsstrook heb je wel een limiet bij Waze, maar de andere keer niet.
Xanland
Map Editor - level 2
Map Editor - level 2
Posts: 35
Has thanked: 17 times
Been thanked: 10 times
Send a message