Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Para hablar de lo que quieras. Incluso de Waze :)

Post Reply

Staff Community Manager Transition for Spain

Post by HeziBez
Hola!
Hope you are well.

As you probably know, Waze has decided to retire Carpool, and focus back on its core mission. As such we also had some changes within the team, and moving forward Adrian, who will also lead some other communities in the EU and some global projects will lead the Spanish community.  

While it is hard for me to leave you all, I am happy to know that I am leaving you in the best hands possible! 
Adrian has been part of the communities team for the past 12 years, and he led the carpool global communities in the last 4 years.

I would like to take this opportunity to thank each and every one of you for the past 4.5 years during which we collaborated together to do the best we can to support Waze users. I have learned and grown much thanks to you!  

I am not leaving the team, just shifting my focus a bit to other tasks, so don’t be strangers images/smilies/icon_e_smile.gif 
We are here for any questions,

All the best,
Hezi.
HeziBez
Waze Team
Waze Team
Posts: 402
Has thanked: 48 times
Been thanked: 918 times

POSTER_ID:17540276

1

Send a message

Post by adriansinger
Hola querida comunidad,

Estoy muy contento de estar aquí... ¡otra vez!

Para aquellos de ustedes que no me conocen, trabajo en el equipo de Comunidades de Waze desde hace 12 años, durante los cuales he sido responsable de la comunidad española varias veces :)

Algunas palabras sobre mí: soy un uruguayo de 42 años que vive en Tel Aviv desde hace 16 años. Antes de Waze, trabajé como periodista para un periódico en Uruguay, y completé una licenciatura en Periodismo (en Uruguay) y una Maestría en Estudios de Cine y TV (en Tel Aviv). Soy casado + 2 (León tiene 4 años y Noa -niña- tiene 6 meses).

La última vez que publiqué en este foro como Community Manager de España fue el 23 de mayo de 2018, siempre con mi buen rollo 🫶

Y la primera vez fue el 7 de diciembre de 2009 - dando la bienvenida a los primeros usuarios castellanos 💾

Y aquí estoy de nuevo, desafiando a todos a "sobrevivir" a otro cambio de CM… 🤣

Como dijo Hezi, hemos estado trabajando intensamente los últimos días para hacer una transición organizada que incluyera revisar todos los temas pendientes.

Entre ellos:
  • Calles bajo agua
  • Pequeñas correcciones en el feed de precios del gas
  • Advertencia cuando el destino está en una calle privada
  • Que se diga “radar de tramo” en catalán, gallego y euskera
  • Estadísticas mensuales sobre la actividad de la comunidad
  • Cambiar el nombre de Madrid Central y añadir dos nuevos pases

No duden en ponerse en contacto con robindlc o calandraca por cualquier problema que necesite mi atención personal.

¡No veo la hora de verlos a todos en noviembre en Madrid!

Saludos,
Adrián
 
 
adriansinger
Waze Team
Waze Team
Posts: 5962
Has thanked: 450 times
Been thanked: 2006 times
Send a message
Adrián Singer
Community Manager
Philippines, Singapore, Thailand, China, Hong Kong, Taiwan, Japan, Vietnam, Republic of Korea, Cambodia, Bangladesh, Myanmar, Mongolia, Laos, Bhutan & Brunei

Post by calandraca
@Hezi :
Hola ...or better OLÁ :P   :P
 
Four and a half years...
Four and half  difficult years in which any activity was difficult to manage. Nothing has been easy for anyone  and we appreciate your effort to help us solve problems.
And here,  you will continue to have "your Spanish community" for whatever you need.
We will keep a pleasant and special memory of our 4th SMC... with deartness


@Adián. 
Por aquí tenemos este dicho : " mas sabe el diablo por viejo que por diablo..." o :twisted:  o "mas vale malo conocido que bueno por conocer" :roll:.
No te ofendas que que la frase aplica bilateralmente.  ;)
Sabes que eres BIENVENIDO, y esperamos que la experiencia de estos años , redunde en beneficio para nuestra comunidad. 
¡Será un placer volver a trabajar juntos !
Y lo mejor, es que al volver tú, seguiremos con el mismo plato de galletas . :D

Escribo yo , en nombre de todos mis compañeros . 
 

 https://storage.googleapis.com/wazeoped ... 2019-2.png
 
 
 
 
 
calandraca
Coordinators
Coordinators
Posts: 3309
Has thanked: 1116 times
Been thanked: 2661 times
Send a message

HeziBez
Waze Team
Waze Team
Posts: 402
Has thanked: 48 times
Been thanked: 918 times
Send a message