Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Turnrestrictie toch nodig?

Post by AchterHetStuur
Hoi,

Ik zag een Update Request over een "Turn not allowed" in Zoetermeer. Om precies te zijn op de volgende locatie: Permalink

Als je naar de livemap kijkt, wordt je vanaf de Katwijkerweg de 4e Stationsstraat ingestuurd.
Zoetermeer-livemap.JPG
(72.55 KiB) Downloaded 441 times
Echter in praktijk mag dat niet. Dus toen keek ik naar de connectiviteit, en dan blijkt dat ik de connectie's vorige maand ergens wel goed heb ingesteld.
Zeetermeer-cartouche.JPG
(49.15 KiB) Downloaded 446 times
Vanaf de Katwijkerweg is de 4e Stationsstraat alleen maar oranje. Dus je zou niet die kant op mogen. Moet er nu naast de connectiviteit ook nog een turnrestrictie worden aangebracht of is dit gewoon een foutje in de software?

PS: Verderop in de 4e Stationsstraat is de weg nu wel geblokkeerd (was nog niet).
AchterHetStuur
Posts: 184

POSTER_ID:480563

1

Send a message
Areamanager: Haaglanden, NL en beheerder van Usernotez!

Post by AchterHetStuur
robin1979 wrote:Er staat nu een turnrestrictie? Heb je die net toegevoegd?
Nee, die heb ik niet toegevoegd. Maar ik hem ook niet gezien. Ik heb standaard de betreffende layer uit staan en los het meestal op met connectiviteit. Maar als die turnrestrictie er al stond, betekend het dat Waze op de livemap en de connectiviteit en de turnrestricties negeert.Klinkt niet goed...
Jmdw wrote: [...]

Ik werd net vanaf de Berkelseweg de 4e Stationsstraat in gestuurd. Daarom melde ik de turnrestrictie. Als de connectiviteit klopt, dan hoeft die turnrestrictie niet maar nu lijkt het niet te werken ..
gr. Mike
Maar vanaf de Berkelseweg mag je de 4e Stationsstraat wel in, dus is nooit fout geweest. Alleen vanaf de Katwijkerweg mag je die straat niet in.
AchterHetStuur
Posts: 184
Send a message
Areamanager: Haaglanden, NL en beheerder van Usernotez!

Post by enormekever
Ligt misschien aan mij, maar wat is het verschil tussen connectiviteit en turn restrictions?

Ik dacht dat dat hetzelfde was cq. elkaars tegengestelde.
enormekever
Posts: 752
Has thanked: 2 times
Been thanked: 26 times
Send a message
Regio Manager Noord-Brabant
https://img844.imageshack.us/img844/9051/1hb2.png
Setup: HTC One • Android 4.4.3 • Waze 3.8.1.0 • Noord-Brabant, The Netherlands

Post by Jmdw
jvdmeer wrote: Vanaf de Katwijkerweg is de 4e Stationsstraat alleen maar oranje. Dus je zou niet die kant op mogen. Moet er nu naast de connectiviteit ook nog een turnrestrictie worden aangebracht of is dit gewoon een foutje in de software?
Ik werd net vanaf de Berkelseweg de 4e Stationsstraat in gestuurd. Daarom melde ik de turnrestrictie. Als de connectiviteit klopt, dan hoeft die turnrestrictie niet maar nu lijkt het niet te werken ..

gr. Mike
Jmdw
Posts: 6
Send a message
Area Manager Rijnwoude, Zoeterwoude, Stompwijk, Zoetermeer-Noord, Leiden-Zuid & Makkum (Fr)
In een oude Citroën met Android 2.2 op een Samsung Galaxy S.

Post by Jmdw
jvdmeer wrote: Maar vanaf de Berkelseweg mag je de 4e Stationsstraat wel in, dus is nooit fout geweest. Alleen vanaf de Katwijkerweg mag je die straat niet in.
Echt? Nooit geweten. :roll:
Dan is dus niets aan de hand en kan je mijn melding negeren.
Jmdw
Posts: 6
Send a message
Area Manager Rijnwoude, Zoeterwoude, Stompwijk, Zoetermeer-Noord, Leiden-Zuid & Makkum (Fr)
In een oude Citroën met Android 2.2 op een Samsung Galaxy S.

Post by robin1979
Er staat nu een turnrestrictie? Heb je die net toegevoegd?
robin1979
Posts: 3032
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times
Send a message
MapSquadEurope
Area Manager - Europe