Esta es la página de facebook que he creado para editar la zona del barbanza, en Galicia!!! Por ahora hay poquita gente pero cuantos más seamos y notifiquemos errores y soluciones mejor funcionaremos!!! ![]()
un saludooooo
Esta es la página de facebook que he creado para editar la zona del barbanza, en Galicia!!! Por ahora hay poquita gente pero cuantos más seamos y notifiquemos errores y soluciones mejor funcionaremos!!! ![]()
un saludooooo
JAJAJ!!, Benvido!! Menudo traballiño levaste!
Xa tes o primeiro “me gusta”
Saúdos!
Oléeeeee se intentará contribuir a la causa Waze!!! Mis amigos son reacios a estas cosas pero a mi me encantan!!!
ajajajajja y mil gracias!!!
Do barbanzaaa ohhh ajjajaja muros está ai ao ladiño!!!
Pois eu estou no grupo de wazers barbanza, pero pouco se move ou polo menos a xente non pon moitos mensaxes!!!
Eu abrin o grupo para poñer o que vou modificando e para que os demáis tamén comenten o que van arreglando e actualizando!!!
Aunque quería poner a otras personas como administrador, para así llevar las cosas más actualizadas… si queréis me lo decís, ya que habéis sido los primeros que contestasteis!!!
Un saludo!!! y buen viaje y wazear!!! ![]()
Esto é o que me gusta de este programa!!! Soy un novatín, pero me gusta la idea del programa!!! Está genial!!!
https://www.facebook.com/WazeAutoviaBarbanza/posts/472051216185299
Vexo que estas moi ilusionado. Acabarás sendo o mais friki dos teus amigos!! Meu grupo waze chámase Quercus, e meu nome en FB e Ana Allut. Son CM e hay moitas cousas feitas por min nesa zoa. Xusto a autopista do Barbanza está feita a pulso en maio-xuño porque non existía para Waze, pero hai moito que pulir ainda.
Benvidos a os dous!
Saúdos dende a noite da Galiza profunda !
Todo é poñerlle tempo e ilusión, ánimo co teu grupo e lembra de convidar máis xente, así sera mais facil.
Saludos dun Galego afincado en Cataluña