Hei,
noen som har tid til å koble på den nyeste delen av E18 i Østfold til eksisterende vei? Statens vegvesen har traséen inne og BV har laget den nesten ferdig ganske godt. Så det må bare kvalitetssikres at strekningen ligger helt riktig og kobles inn. Jeg rekker ikke å ta meg av denne før etter helgen, så det er sikkert lurt å få den inn hvis noen har tid og redigeringsrettigheter ![]()
Tar en titt jeg ![]()
Tja, da har jeg ihvertfall fått tilrettelagt den ut fra sporet etter de som rapporterte, finjusteringen får komme etter hvert tenker jeg. Det var litt jobb å finne ut hvordan det hele ender på Melleby, men ved hjelp av litt video fra Statens Vegvesen/Norconsult og kart fra kommunen tror jeg det er som det skal være.
Kanskje ta bort denne?
borte
Så de har lagt den utenom Mysen sentrum også da.
Bra!