[נתניה - אליעזר קפלן] l5>l3 הזזת כיכר

היי,
אשמח בבקשה להורדת נעילה לצורך הזזת הכיכר. לא מכן אזיז גם אתהכיכר ליד. אני רוצה לסדר את הסגמנטים שיהיו לפי נקודות GPS.

תודה וחג שמח,
P5YDUCK

שוחרר

תודה רבה,
אפשר לנעול חזרה (למרות שחושב שאין צורך בנעילה גבוהה).