היי,
אשמח בבקשה להורדת נעילה לצורך הזזת הכיכר. לא מכן אזיז גם אתהכיכר ליד. אני רוצה לסדר את הסגמנטים שיהיו לפי נקודות GPS.
תודה וחג שמח,
P5YDUCK
היי,
אשמח בבקשה להורדת נעילה לצורך הזזת הכיכר. לא מכן אזיז גם אתהכיכר ליד. אני רוצה לסדר את הסגמנטים שיהיו לפי נקודות GPS.
תודה וחג שמח,
P5YDUCK
שוחרר
תודה רבה,
אפשר לנעול חזרה (למרות שחושב שאין צורך בנעילה גבוהה).