Önskan om upplåsning

Hej
Jag bor precis här där jag vill uppdatera kartan. Man bygger om för Tvärbanan som ska gå igenom här men man har öppnat Artillerivägen för trafik sen några veckor tillbaka så jag tänkte uppdatera så Waze har med att man kan åka igenom men jag har alldeles för låg level för att kunna göra nåt sånt.

https://waze.com/en-US/editor?env=row&lat=59.37811&lon=17.94096&s=1125899977202967&zoomLevel=18&segments=328977361,210985457,304261242,101549183,101549206,328963233,90559129

Man har både ändrat sträckningen av vägen och ändrat till två skilda enkelriktade vägbanor vilket gör att utfarterna från parkeringen bara går norrut.
Vet inte hur man ska kunna redigera detta på enklast sätt, men det har ni säkert koll på :slight_smile:

Hej, du har PM-at mig, vi tar det vidare där :slight_smile: