Het valt me op dat Waze de laatste tijd op het traject Antwerpen-Turnhout vaak zegt “slechts 1 route beschikbaar”. Dat lijkt me nogal sterk. Daarstraks liet Waze me ook gewoon in de file voor Antwerpen-Oost staan I.p.v de route via de E19 aan te bieden.
Is het algoritme aangepast en te braaf geworden?
