שלום
בצומת גיתי לנוסעים לכיון מזרח על כביש 5 מותר לעשות פרסה ולחזור מערבה.
נא להוריד נעילה כדי שאוכל להתיר את הפרסה.
תודה
פרמלינק??
Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
ירד ל 4.
(להבא רצוי גם לציין את הרמה לשחרור)
תודה.
תודה. אפשר להחזיר ל L5
ננעל חזרה ל 5.
תודה