פרסה בצומת גיתי אבישר כביש 5

שלום
בצומת גיתי לנוסעים לכיון מזרח על כביש 5 מותר לעשות פרסה ולחזור מערבה.
נא להוריד נעילה כדי שאוכל להתיר את הפרסה.
תודה

פרמלינק??

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

https://www.waze.com/he/editor/?env=il&lon=35.14055&lat=32.10940&s=70491415&zoom=7&segments=833571

ירד ל 4.
(להבא רצוי גם לציין את הרמה לשחרור)
תודה.

תודה. אפשר להחזיר ל L5

ננעל חזרה ל 5.
תודה