אני מעדכן כל הזמן את הוויז ואנדרואיד אוטו (גלקסי נוט 9 ופיג’ו 3008)
בעדכון האחרון כבר יש לוח מקשים בעברית
אבל בעייה חדשה. מסך הטלפון נכבה למרות שגם בוויז וגם באנדרואיד אוטו מסומן להשאיר דלוק.
כאשר הטלפון לא מחובר לרכב מסך הטלפון דלוק כל הזמן גם בוויז וגם באנדרואיד אוטו. גם בעבודה על סוללה וגם בחיבור לספק כוח.
כשאני מחבר אותו לרכב ומעלה על מסך הרכב את הוויז מסך הטלפון נכבה אחרי הזמן שקבעתי בטלפון ואז הוויז מפסיק. כשאני מדליק את המסך מחדש הוויז חוזר עד שהמסך נכבה שוב.
לא ברור לי מקור הבעייה. מישהו יודע ???
תודה.
תבטל את הסימון, ואחרי שימוש אחד שכולל כיבוי והדלקה, תחזיר.
לפעמים צריך לשחק קצת עם ההגדרות.
תודה על התשובה אבל זה לא פותר את הבעייה
כאמור המסך לא נכבה כשהטלפון לא מחובר לרכב. רק עם החיבור לרכב הוא נכבה.
היתכן שזו תקלה בגרסה האחרונה של אנדרויד אוטו ?
בוויז מסומן להישאר דלוק, וגם באנדרואיד אוטו. אבל מה עם ההגדרות תצוגה של המכשיר עצמו?
https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=233407&start=510
במכשיר עצמו חוץ מסימון המסך להכבות אחרי דקה אין שום סימון אחר. זה קיים כל הזמן והוויז פשוט אמור לבטל את זה.
ניסיתי גם להגדיר בטלפון לבטל את נעילת הטלפון כאשר הוא מחובר בבלוטוף לרכב אבל גם זה לא עזר לפתרון הבעייה.
טוב, אז עקיפה זמנית זה להגדיר במכשיר שלך זמן כבוי מסך ארוך.
תנסה לפנות לתמיכה
https://support.google.com/waze/answer/7451079
כן, אפשר
מה גם שאני משתמש בוויז מעט מאד
פניתי לתמיכה בוויז
אני גם מעריך שזו בעייה של האנדרואיד אוטו. אנסה לשנמך את גרסת התוכנה
תודה על העזרה
בגרסה החדשה של אנדרואיד אוטו 4.8 הבעייה נפתרה
תודה על העדכון!
מוזמן לסמן שהנושא נפתר בלחיצה על ה- V הירוק.