היי,
עקב עבודות בכביש בחודש הקרוב הכביש חסום לפנייה מנתן אלתרמן אל ז’בוטינסקי וגם מזבוטינסקי אל נתן אלתרמן מכל הכיוונים.
ראיתי שהמון מכוניות נוסעות לשם כי הוויז עדיין מכוון דרך האזור למרות שהוא חסום לחודש.
תודה ![]()
כבר טופל - החלק של נתן אלתרמן שלפני הצומת מוגדר כסגור עד ל-11 באוקטובר.
הם כנראה עושים את ההפך בדיוק…נוסעים ללא וייז…
אם יש לך מידע על מתי ייפתח הכביש אנא כתוב כאן.
תודה,
שמופי
לפי פרסומים בשלטים באיזור
עד ה30/9/18
תודה רבה,
שיניתי את תאריך הסיום ל 30.9
תודה