גדרה - שופרסל לא במקום

https://www.waze.com/he/editor/?env=il&lon=34.78662&lat=31.80977&layers=14773&zoom=6&mode=0&mapProblemFilter=0&mapUpdateRequestFilter=0&venueFilter=0&lo%20...%20ueFilter=0&apProblemFilter=0&u pdate_requestsFilter=false&lo%20...20ueFilter=0&loueFilter=0&lo%2B...%2BueFilter=0&%3BapProblemFilter=0&update_requestsFilter=false&problemsFilter=false&ma%20pProblemFilter=0&ma%2BpProblemFilter=0&venues=22806846.227937389.231575

השופרסל הזה אמור להיות פחות או יותר כאן:
https://www.waze.com/he/editor/?env=il&lon=34.78662&lat=31.80977&layers=14773&zoom=6&mode=0&mapProblemFilter=0&mapUpdateRequestFilter=0&venueFilter=0&lo%20...%20ueFilter=0&apProblemFilter=0&u pdate_requestsFilter=false&lo%20...20ueFilter=0&loueFilter=0&lo%2B...%2BueFilter=0&%3BapProblemFilter=0&update_requestsFilter=false&problemsFilter=false&ma%20pProblemFilter=0&ma%2BpProblemFilter=0&segments=287564
הכתובת נכונה אבל הוא במקום הלא נכון. והוא נעול ברמה 5 ע"י STAFF

תנסה להזיז את הנקודה למקום הנכון.
אמורה להפתח “בעיית מקום” שאמורה להיות מטופלת ע"י מחלקת פרסום.
ראה כאן: https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=1545&t=178567

הזזתי וזה חזר למקום המקורי.
עורך ברמה 5 רשאי לאשר את המקום החדש.

בוקר טוב,
המקום בפרסום. ההודעה שמופיעה בחלון עדכון פרטים היא שגויה.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

יש לי סופרסל שממתין לאישור שינוי מקום כבר 6 חודשים…
כנראה שמחלקת הפירסום מקבלת את הקלט שלה בדואר ישראל

הלוואי כי אז כבר היינו מרגישים שיפור [emoji12]

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

לא הבנתי למה אתה מתכון

אפשר לשנות כותרת:
“כל הארץ - שופרסל לא במקום”
:lol: :lol: :lol:

1.png
הודעות מסוג זה, כאשר רשום כביכול שרק מרמה 5 או מרמה 2 ניתן לאשר - שגויות,
מכיוון שגם עורך ברמה 5 או ברמה 2 אינם יכולים לעשות מאומה פרט ללחיצה על NEXT.
כאשר תופעה כזו מופיעה, מדובר בדרך כלל במסע פרסום שרק לעובדי חברה יש הרשאה לאשר/לדחות.

אז אין מה לעשות חוץ מלהמתין שעובד החברה יתקן?
איך הסיכה בכלל הגיע לרחוב הזה?
עובד החברה רשם כתובת נכונה אך הציב את הסיכה ברחוב אחר לגמרי?

אין מה לעשות פרט להמתין ולקוות שעובד חברה יתקן.

הסיכה הגיעה לרחוב ההוא ע"י הלקוח (שופרסל) ככל הנראה.
כאשר לקוח מבקש לפרסם בווייז, הוא מתבקש לסמן בעצמו את מיקום הסיכה.

בעיות פרסום לא חסר, אפשר להבין זאת גם מהתגובות מעלה.

דרך אגב, דיווחתי גם על טעיות בעבר לגבי אותו סניף:
1
2

4 חודשים ועדיין לא תיקנו?..
מישהו בחברה לא רציני.