השופרסל הזה אמור להיות פחות או יותר כאן:
https://www.waze.com/he/editor/?env=il&lon=34.78662&lat=31.80977&layers=14773&zoom=6&mode=0&mapProblemFilter=0&mapUpdateRequestFilter=0&venueFilter=0&lo%20...%20ueFilter=0&apProblemFilter=0&u
pdate_requestsFilter=false&lo%20...20ueFilter=0&loueFilter=0&lo%2B...%2BueFilter=0&%3BapProblemFilter=0&update_requestsFilter=false&problemsFilter=false&ma%20pProblemFilter=0&ma%2BpProblemFilter=0&segments=287564
הכתובת נכונה אבל הוא במקום הלא נכון. והוא נעול ברמה 5 ע"י STAFF
תנסה להזיז את הנקודה למקום הנכון.
אמורה להפתח “בעיית מקום” שאמורה להיות מטופלת ע"י מחלקת פרסום.
ראה כאן: https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=1545&t=178567
הזזתי וזה חזר למקום המקורי.
עורך ברמה 5 רשאי לאשר את המקום החדש.
בוקר טוב,
המקום בפרסום. ההודעה שמופיעה בחלון עדכון פרטים היא שגויה.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
יש לי סופרסל שממתין לאישור שינוי מקום כבר 6 חודשים…
כנראה שמחלקת הפירסום מקבלת את הקלט שלה בדואר ישראל
beersh:
reuvenirony:
הזזתי וזה חזר למקום המקורי.
עורך ברמה 5 רשאי לאשר את המקום החדש.בוקר טוב,
המקום בפרסום. ההודעה שמופיעה בחלון עדכון פרטים היא שגויה.Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
יש לי סופרסל שממתין לאישור שינוי מקום כבר 6 חודשים…
כנראה שמחלקת הפירסום מקבלת את הקלט שלה בדואר ישראל
הלוואי כי אז כבר היינו מרגישים שיפור [emoji12]
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
reuvenirony:
הזזתי וזה חזר למקום המקורי.
עורך ברמה 5 רשאי לאשר את המקום החדש.בוקר טוב,
המקום בפרסום. ההודעה שמופיעה בחלון עדכון פרטים היא שגויה.Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
לא הבנתי למה אתה מתכון
אפשר לשנות כותרת:
“כל הארץ - שופרסל לא במקום”
:lol: :lol: :lol:

הודעות מסוג זה, כאשר רשום כביכול שרק מרמה 5 או מרמה 2 ניתן לאשר - שגויות,
מכיוון שגם עורך ברמה 5 או ברמה 2 אינם יכולים לעשות מאומה פרט ללחיצה על NEXT.
כאשר תופעה כזו מופיעה, מדובר בדרך כלל במסע פרסום שרק לעובדי חברה יש הרשאה לאשר/לדחות.
אז אין מה לעשות חוץ מלהמתין שעובד החברה יתקן?
איך הסיכה בכלל הגיע לרחוב הזה?
עובד החברה רשם כתובת נכונה אך הציב את הסיכה ברחוב אחר לגמרי?
אין מה לעשות פרט להמתין ולקוות שעובד חברה יתקן.
הסיכה הגיעה לרחוב ההוא ע"י הלקוח (שופרסל) ככל הנראה.
כאשר לקוח מבקש לפרסם בווייז, הוא מתבקש לסמן בעצמו את מיקום הסיכה.
בעיות פרסום לא חסר, אפשר להבין זאת גם מהתגובות מעלה.
4 חודשים ועדיין לא תיקנו?..
מישהו בחברה לא רציני.