אספר -> מיצד

למשל, לקבל הסבר למה ישראל היא המדינה היחידה (למיטב ידיעתי) שזה הנוהל שלה. (כמו שכבר שאלתי כבר ולא קיבלתי תשובה https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=1556&t=172605&start=10 )
למשל, לנסות להסביר להם בהגיון, מה הבעיה בצורת העבודה הזו (כמו שכתבתי קודם, ולא קיבלתי תשובה).
התנהלות החברה היא לאו דווקא יותר חכמה מאיתנו.
ההתנהלות שלהם בנושא הפוליגון של הרש"פ הייתה שלומיאלית במקרה הטוב, ושערורייתית במקרה הרע. כנ"ל לגבי צירוף תוצאות מגוגל.
אם ההיררכיה ביחסים בין המובילים לחברה, היא כזו, שהמובילים מבקשים לשנות משהו, והחברה מתנגדת, וזהו, העניין סגור כי “קיבלנו תשובה מהחברה כי ככה זה” אז חבל.
אגיד זאת שוב, גם בדיון הזה.
תפקיד המובילים לייצג את קהילת העורכים בישראל אל מול החברה. נאמר גם בפירוש, שפניה אל החברה שלא דרך המובילים, לא מקובלת ואינה רצויה.
אם כן, הם צריכים לייצג אותנו ברצינות. לא כדי לצאת ידי חובה. וכן, אם זה נושא חשוב, אפשר להשיג ולערער כל שני וחמישי.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

וגם ספיציפית לשרשור הזה: לבקש שינוי שם קיים. להבנתי הנסיבות שונות מהדוגמאות שהועלו ונדחו ע״י החברה.

נשלחה בקשה לתמיכה להוסיף את ישראל לטופס בקשת שינוי שמות ערים.
בתלות בתגובה מהם, נראה איך להמשיך עם הנושא הזה.

נוה צוף ==== חלמיש
לשם <====>עלי זהב
ויש עוד רבים וטובים…
התשובה שצריך לבדוק במשרד הפנים לא מספקת…

מעתה כל בקשה לשינוי שם יישוב יש להגיש בטופס הזה:
https://docs.google.com/forms/d/1I2xJ71Mm7hnVUTn0E7NMY37LRylxp1b1GjXFZYlSc6U/viewform
הטיפול יהיה ישירות מול החברה.

לגבי הטופס:

  • אפשר לבקש הסבר מה זה smudged city?
  • כדאי גם להוסיף פעולה “להוסיף עיר”.
  • כדאי גם להוסיף שדה להסבר קצר.

יש, בשלב הבא. רצוי להגדיל אותו - קצת קשה להתבטא ב 150 תווים.

הבקשות נשלחו לתמיכה.

הסבלנות משתלמת…
עדכנתי את הסיגמנטים הרלוונטיים.

בברכה,
גדי