למשל, לקבל הסבר למה ישראל היא המדינה היחידה (למיטב ידיעתי) שזה הנוהל שלה. (כמו שכבר שאלתי כבר ולא קיבלתי תשובה https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=1556&t=172605&start=10 )
למשל, לנסות להסביר להם בהגיון, מה הבעיה בצורת העבודה הזו (כמו שכתבתי קודם, ולא קיבלתי תשובה).
התנהלות החברה היא לאו דווקא יותר חכמה מאיתנו.
ההתנהלות שלהם בנושא הפוליגון של הרש"פ הייתה שלומיאלית במקרה הטוב, ושערורייתית במקרה הרע. כנ"ל לגבי צירוף תוצאות מגוגל.
אם ההיררכיה ביחסים בין המובילים לחברה, היא כזו, שהמובילים מבקשים לשנות משהו, והחברה מתנגדת, וזהו, העניין סגור כי “קיבלנו תשובה מהחברה כי ככה זה” אז חבל.
אגיד זאת שוב, גם בדיון הזה.
תפקיד המובילים לייצג את קהילת העורכים בישראל אל מול החברה. נאמר גם בפירוש, שפניה אל החברה שלא דרך המובילים, לא מקובלת ואינה רצויה.
אם כן, הם צריכים לייצג אותנו ברצינות. לא כדי לצאת ידי חובה. וכן, אם זה נושא חשוב, אפשר להשיג ולערער כל שני וחמישי.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk