עכו, בקשת שחרור נעילה

שלום עורכים,

ברצוני לערוך את המקטע/ים הבאים.
עזרתכם תוערך מאוד.

פרמלינק: https://waze.com/he/editor?env=il&lat=32.93389&lon=35.09266&zoomLevel=21
סיבה:
הכביש בחלקו דו סיטרי וחסרים מספר קטעים

אני מבקש לשחרר את רמת הנעילה ל:
לאפשר עידכון של הכביש והוספת המקטעים החסרים
בתודה מראש,

ברוך הבא לפורום. לא נתת קישור למקטע ספציפי. האם התכוונת למקטע הזה?