מנסה להתחבר בכל דרך אפשרית: הזנת שם משתמש וסיסמה ( כולל איפוס סיסמאות) התברות דרך גוגל, סריקת קוד ועוד…
בכל פעם לאחר לחיצה על התחבר קופץ החלון הקודם של הזנת פרטים כדי להתחבר.
אני יכול להיכנס לפורומים, ובצד העליון גם רואה את הפרטים שלי (פרופיל וכו) בהעיה היא רק הכניסה לעורך המפה.
מישהו נתקל בתופעה כזאת?
יכול להיות שמישהו חסם אותי?