https://waze.com/ru/editor?env=il&lat=32.09052&lon=34.78299&s=2217852245&zoom=7&segments=1215436
פה אפשר לעשות פרסה.
https://waze.com/ru/editor?env=il&lat=32.09052&lon=34.78299&s=2217852245&zoom=7&segments=1215436
פה אפשר לעשות פרסה.
האם התכוונת לפרסה כאן לבאים ממערב? אין שם תמרור איסור פניה שמאלה או חץ ישר על אפלט?
כן בדיוק לזה התכוונתי. אין שם מקום לשים תמרור, יש רק קו הפרדה, לא רצוף
אישרתי את הפרסה.
גם בלי JB אמורים לקבל הנחיות פרסה בצומת H עם זוויות קרובות ל-90 מעלות.
צודק, טעות שלי - לא שמתי לב שמדובר ברחוב ראשי. מצטער מראש