תצוגת מפת וייז חדשה ללא פארקים ירוקים נחלים ועוד.. באג?

אני רואה שהתצוגה של המפה הראשית נהרסה… ולא רואים את הפארקים בצבע ירוק… נחלים בכחול ועוד כל מיני דברים… בחלק מהמקומות כן רואים… בחלק לא רואים… אם ממש מתרחקים פתאום רואים…

בדקתי ב 2 טלפונים שונים אנדרואיד ואייפון… בדקתי דרך המחשב… הגל אותו דבר

מישהו יודע למה זה קורה והאם זה משהו זמני או שוויז התחילו לשנות את התצוגה?

לא מוכרת לי תופעה כזו.
באיזה אזור למשל בארץ?

טוב מסתבר שזה בכל הארץ… פעם הפארקים היו נראים ירוקים… היום כבר לא… פעם הנחלים היו נראים כחולים… היום כבר לא…

מקווה שזה באג ולא החלטת המפתחים בהמשך לאיחוד עם צוות גוגל… שנועדה להרוס את המפות :frowning:

בדקתי גם בלטפונים של חברים… מוזר שיש שקט בכל האתרים ואף אחד לא מדווח על שינויים כל כך גדולים בתצוגה

צרף בבקשה צילום מסך לדוגמא

[attachment=1]ScreenShot_20230129152302.jpeg[/attachment]

ככה זה עדיין בארה"ב
[attachment=0]ScreenShot_20230129152344.jpeg[/attachment]

ככה זה בישראל… כאילו מישהו עשה איזה שינוי בהגדרות תצוגה של המפות???

צודק.
שמתי לב שגם אצלי כך.
דוגמא פארק ענבה מודיעין

אכן יש בעיה.
פתחתי באג: https://www.waze.com/discuss/t/area-places-are-not-displayed-in-the-app/19861?u=reuvenirony

אצלי הסתדר.

גם אצלי הסתדר