אני רואה שהתצוגה של המפה הראשית נהרסה… ולא רואים את הפארקים בצבע ירוק… נחלים בכחול ועוד כל מיני דברים… בחלק מהמקומות כן רואים… בחלק לא רואים… אם ממש מתרחקים פתאום רואים…
בדקתי ב 2 טלפונים שונים אנדרואיד ואייפון… בדקתי דרך המחשב… הגל אותו דבר
מישהו יודע למה זה קורה והאם זה משהו זמני או שוויז התחילו לשנות את התצוגה?