[נתניה] תיקון מסלולים בפוליגון צומת

בצומת הזה נוסף נתיב לפנייה ימינה בלבד בכניסה מכיוון מזרח.
כעת יש שלושה נתיבים קדימה בלבד ונתיב אחד ימינה בלבד (לרחוב גיבורי ישראל).
https://waze.com/he/editor?env=il&lat=32.27268&lon=34.85771&s=1144233472&zoomLevel=17&bigJunctions=1601

היי,
האם לא מדובר בפניה הזאת?
לכן בקופסת הצומת מוגדר “איסור פנייה ימינה”.
וכאן יש הגדרת נתיבים.

כללים לגבי הנחיית נתיבים:

בברכה,
P5YDUCK

לפי מה שאני רואה, זה גם מה שמופיע במפה.553-1.jpg

אני מתכוונת לתמונה שמופיעה למשתמש כאשר הוא מתקרב לצומת, ומנחה אותו באילו נתיבים הוא אמור להשתמש.
כרגע מופיעים בתמונה 3 נתיבים שהימני מהם הוא ישר וגם ימינה. (זה היה נכון עד לאחרונה.)
כיום יש בצומת 4 נתיבים, הימני מהם רק ימינה והשאר רק ישר.

אין לי מושג איך מטפלים בזה. אם הבנתי נכון זו פעולה שנקראת “עריכת נתיבים” וניתנת לביצוע ע"י עורך מדרגה 3 לפחות.

ההנחיה מוצגת רק למי שפונה ימינה.
לפי תמונת הלווין, לפני ההגעה לפנייה ימינה יש בכביש 3 נתיבים, כאשר הימני הוא גם לפונים ימינה וגם לממשיכים ישר.
הפנייה ימינה היא אח"כ בנתיב פנייה נפרד.
ולכן, הגדרת הנתיבים עפ"י הנ"ל נראית תקינה.

תמונות לווין עשויות להיות לא מעודכנות… לפי המשתמש:

כלומר המצב היה יכול להשתנות אחרי שתמונות הלווין נוצרו…

תודה על ההארה. אחרת כניראה לא היינו מודעים לכך …

במקום זאת עדיף לתת למדווחת להסביר ולפרט בדיוק מה יש שם ולהתייחס ישירות למה ששאלתי.

אכן המצב השתנה לאחרונה, כפי שתיארתי למעלה.

כיום יש בצומת 4 נתיבים, הימני מהם רק ימינה והשאר רק ישר.

כלומר, הפנייה ימינה עברה ממש לצומת עצמו? ולא במקטע נפרד כבעבר?

הפנייה ימינה היתה תמיד בצומת עצמו.
(יכול להיות שהמקטע הנפרד שורטט כדי לקבל הנחייה “הצמד לימין”)

תסתכלי בבקשה ב-GIS של נתניה (מעודכן ל 2021). הפנייה ימינה שרואים שם היא לפני הצומת. כמו שמשורטט במפה. האם המצב החדש שונה מזה?
http://gis.netanyagis.co.il/Gis/#/(main-side:layers)
יש להזיז את המפה למיקום הנידרש ולהדליק שכבת תצלום אוויר 2021.
אפשר להגיע למיקום ע"י התמקדות לקואורדינטות ליד הפינה השמאלית התחתונה: לבחור WGS84 עשרוני, ללחוץ על זכוכית המגדלת, עבור E לרשום 34.857325, עבור N לרשום 32.272512, ללחוץ על התמקד.

צילום הנתיבים.png
ציירתי על גבי ה- GIS את הנתיב החדש ואת סימוני הנתיבים כפי שהם כיום.
סליחה על הציור המגושם…

עריכה: הציור נמחק (זכויות יוצרים) , צרפתי במקומו את צילום הנתיבים.

רצוי היה לצייר ע"ג תמונה ממפת ווייז ולהתייחס למה שרואים ב-GIS במידת הצורך.
את תמונת ה-GIS צריך למחוק מהשרשור - זכויות יוצרים.
עדכנתי את ההנחיה לפונים ימינה.

תודה לך,
מחקתי את תמונת ה-GIS (שמתי במקומה צילום של הנתיבים).

תודה.
צריך לבצע “הכנס בשורה” כדי שנוכל לראות.

בוצע.