כאן צריך להגדיר את שני הנציבים השמאליים לפניה שמאלה (נתיב אמצעי גם ישר) התצוגה היום לא הגיונית.
היי רוצה שאטפל?
@r0den מאשר?
זה מה שהיה אמור להיות גם בלי שום שינוי, אבל למען הסדר הטוב (ולמקרה שזה לא באמת עבד) הוספתי נתיבים רחוקים