באר-שבע הוראת שמאלה שמאלה במקום פרסה

אם אתם פוגשים שמאלה שמאלה כאשר אמור להתקבל פרסה אנא דווחו בפורום ונעביר לתמיכה לבדיקה.
נכון לרגע זה, לא אמורה להתקבל הנחיית שמאלה שמאלה כאשר הכללים לפרסה בכביש מפוצל מתקיימים.

במקום הוראת פרסה במסלול זה:
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.80085&lat=31.24050&s=68681175&zoom=8&segments=600501,775487,775488,90119,600498,1289092

מתקבלת הוראת “שמאלה - שמאלה”:


צילום אוויר

באותו הצומת,
ממליץ להסיר שמות מהצלעות:
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.80083&lat=31.24059&s=68681175&zoom=9&segments=775477,600501,775487,775488,90119,775478

או לשנות את השמות בשני אלה, מכיוון שאינם שייכים:
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.80082&lat=31.24063&s=68681175&zoom=9&segments=775478,775488

וגם כדאי לשנות סוג המחברים וסגמנטי העזר לרחוב ראשי:
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.80077&lat=31.24052&s=68681175&zoom=7&segments=238391,238388,775476,775486,600492,238393

בוצע.

השמאלה שמאלה מתקבל דרך מסלול זה ולא כפי שציינת.
כדי שתתקבל הנחיית פרסה צריך לשפר מעט את הזויות בצומת זה.

קיצרתי את שני המקטעים.

להחזיר

:smiley:

יצרתי מחדש את JB באזור מחלף שרה, הפעם JB 2.0 בעורך בטא. מוזמנים לבדוק.