[כביש 574] l5 > l3 לצורך פיצול

היי,
אשמח להורדת נעילה על המקטעים האלה כדי לפצל את הצומת (כמובן שאפצל מחר בשעות המותרות)
https://waze.com/he/editor?env=il&lat=32.45111&lon=35.01964&zoom=8&segments=1453351,56221,1453350

תודה,
P5YDUCK

הורדתי נעילה

  1. סיימתי לפצל.
    https://waze.com/he/editor?env=il&lat=32.45100&lon=35.02006&zoom=7&segments=1807636,1807635,1807640,1807642,1807641,1807639,1807638
  2. הקטנתי גם את ה"מקום" של הצומת.
  3. הוספתי הנחיית נתיבים

אשמח בבקשה שתבדוק אם הכל תקין.

תודה