היי,
אשמח להורדת נעילה על המקטעים האלה כדי לפצל את הצומת (כמובן שאפצל מחר בשעות המותרות)
https://waze.com/he/editor?env=il&lat=32.45111&lon=35.01964&zoom=8&segments=1453351,56221,1453350
תודה,
P5YDUCK
היי,
אשמח להורדת נעילה על המקטעים האלה כדי לפצל את הצומת (כמובן שאפצל מחר בשעות המותרות)
https://waze.com/he/editor?env=il&lat=32.45111&lon=35.01964&zoom=8&segments=1453351,56221,1453350
תודה,
P5YDUCK
הורדתי נעילה
אשמח בבקשה שתבדוק אם הכל תקין.
תודה