[צומת ניצני עוז] L5 > L3 פיצול

היי,
אשמח בבקשה להורדת נעילה על הסגמנטים האלה לצורך פיצול הצומת לצורת #
https://waze.com/he/editor?env=il&lat=32.31208&lon=34.99915&zoom=7&segments=1756858,1130269,1130276,1130265,1754300

תודה,
P5YDUCK

שוחרר 3

אשמח גם לזה, פספסתי אותו
https://waze.com/he/editor?env=il&lat=32.31120&lon=34.99913&zoom=8&segments=46106

גם 3.

תודה,

עדכון על השינויים:

  1. כביש 5714 פוצל (צומת מסוג #).
  2. הוספת JB
  3. הקטנת מקום (שם הצומת)
  4. הזזת כביש 57 מעט דרומה (שיהיה על נקודות הGPS).
  5. סידור הנחיית נתיבים בצומת (חוץ מ57 מערב כי יש נתיב מתחלף).

נבדק. תקין. תודה.