Beste wazers! Ik heb van waze toestemming gekregen om wat autodeurmagneten te laten maken met het waze logo erop. Dit is een mooie manier om reclame te maken voor waze zonder iets permanent op je auto te plakken (makkelijk voor de leasers onder ons). Ik wil graag weten of ook andere NL-wazers zo’n magneet willen hebben, dan bestel ik er meer dan een. Over het ontwerp mag nog gediscussieerd worden.
Mits er geen kosten aan zitten wil ik ook graag met zo’n dingetje rond rijden hoor
krijg binnenkort m’n nieuwe lease-auto binnen dus :mrgreen: I’m in…
Haha nederlanders zijn grappig
.
Ik zou even goed met de verstrekker (oftewel, de baas) overleggen overigens indien je reclame (van dit formaat zeker) op je auto gaat plakken.
Inderdaad :-). Count me in Jaime! Ik ben baas over mijn eigen auto, dus geen problemen hier. Hoop dat het mogelijk is om deze aan de achterzijde van de auto te hangen, dan ziet men het eerder dan aan de portieren?
Cool! Ik wilde er altijd al een met
“Testvoertuig! NIET wassen!”
Als je aan de achterkant een plat vlak hebt kan dat zeker! Kosten zijn 7,50 per stuk, maar dat word minder naarmate er meer mensen aanmelden. Het formaat is 216mm x 286mm (hxb). Als er mensen grafische ingevingen hebben post die dan hier, ik zal vanavond ook even iets in elkaar draaien.
Lijkt me leuk! Count me in. Staat vast leuk op m’n besteldeend. ![]()
Ik wil er ook wel 1.
Laat maar weten hoe of wat.
wow, das echt erg groot! zoiets neemt de hele achterkant van mijn aygo in beslag! :mrgreen: (ik hoef hem dus niet
)
Das ook wel een erg klein autotje ![]()
Bij Vistaprint moet je eigenlijk individueel bestellen. meestal krijg je 1 produkt voor niets, en betaal je alleen de verzendkosten. Dus dan zijn ze een stuk goedkoper dan 10 euro. Heb hier toendertijd 120 uitnodigingen voor ons huwelijk besteld, per 10 stuks apart. Betaalde in totaal voor een 2luik in kleur en glans 48 euro ipv 200 bij de drukkerij. Leuke site, maar wel ff opletten. Heb helaas geen plaats voor een leuk waze logo, dus ik sla af. Wou alleen even een vistaprint tip geven.
Deze zijn helaas nooit gratis, echter wel goedkoper in veelvouden.
Ik wou me al even bekend maken op de weg voor de andere wazers. Nu rij ik met een zonneschermpje rond van waze. Zo een magneet is wel leuk en zou het heel graag willen maar ik heb hier al uuuuuren voor niets gewerkt voor waze en ik vind wa jammer dat ik nog zou moeten betalen voor de reclame voor een ander. :-S. Niet dat het bedrag een probleem is gewoon tja principe maar alvast top idee en succes met het overleg van je versterker ;-). Ik volg deze topic
Vond dit toch wel geinig ![]()
http://www.waze.com/wiki/images/f/f8/Wazeonboard.jpg
Ja, die wil ik ook wel… Hoorde bij een schatkist actie begin dit jaar…
Dat is robin’s auto! Die heb ik al eens in het echt mogen aanschouwen!