Beste wazers! Ik heb van waze toestemming gekregen om wat autodeurmagneten te laten maken met het waze logo erop. Dit is een mooie manier om reclame te maken voor waze zonder iets permanent op je auto te plakken (makkelijk voor de leasers onder ons). Ik wil graag weten of ook andere NL/BE-wazers zo’n magneet willen hebben, dan bestel ik er meer dan een. Over het ontwerp mag nog gediscussieerd worden.
Discussie graag op het NL topic