Hej
Skulle behöva ha hjälp med att få några segment upplåsta/sänkta från 5 till någon lägre nivå.
Några ramper och andra kopplingar behöver åtgärdas på sträckan.
Den första länken ligger i Norge och jag har inga rättigheter där. Innan du ger dig in och redigerar i Norge bör du läsa på hur deras avvikelser mot Best Editing Practice är.
Segementen i den andra länken är ändrade till nivå 4.
/Sverker
Hejsan
Det gick visst lite för fort när jag markerade segmenten så jag fick med det första norska också.
Tanken var inte att editera i Norge, även om det ser ut som det skulle behövas på några ställen.
Första länken för upplåsning är istället:
Mvh
Micke
Låstnivå sänkt.
/Sverker
Stort tack
Det visar sig förstås vara några segment till som berörs av problemen. Bl a saknas en rampanslutning.
Har du möjlighet att vid tillfälle sänka även nedanstående:
Låstnivå sänkt.
/Sverker