Skulle någon kunna sänka lås nivån till 3 på dessa markerade vägar?
Skulle behöva korrigera Rondellen samt ändra vägtyp på sista sträckan som går efter U 527 fram till rondellen.
Har några fler vägar i Kungsör som är låsta och där finns en väg som inte stämmer och som ej går att justera pga låsningen.
Tänkte om man ändå låser upp två sektioner så kan man låsa upp alla till nivå 3? Dvs det är två eller tre sektioner mot Köping som är med i länken nr 2 av väg 250.