ערב טוב .
ישנו דיווח ב מחלף ירקון בו המדווח טוען שהוויז ניווט אותו במקום פנייה פשוטה שמאלה להמשיך ישר לעשות פרסה ולחזור לאותו כביש שהמדווח ברצונו לנסוע עליו לכיוון כביש 6 .
למרות שבצומת ישנה קופסת צומת שאמורה (לפי דעתי) להתעלם מהמלצות כללו .
(מקרה דומה למקרה שנתקלתי בו בצומת שרה) .
כמו כן, קופסת צומת לא אמורה למנוע ניווטים כאלו (אם לא נאסרו) אלה לשפר את הסטטיסטיקה. ניווטים כאלו יכולים להיות ניווטים לגיטימיים.
שמתי לב שב JB הזה ישנן שתי פניות אסורות ל 40 דרום.
אני מניח שאחת היא פניה ימינה כאן ב B ושהשניה היא ביצוע לולאה כזו.
האם הנ"ל נכון?
מה הכוונה בסימן הסינוס
המופיע ליד החץ האדום לכיוון 40 דרום?
תודה
זה כניראה אומר שיש מסלול המאפשר פנייה ימינה. וניתן לאפשר אותו במקום פנייה ימינה “פשוטה”.
אם הכוונה היא ללולאה זו אז מדוע היא איננה מאופשרת? זה מסלול לגיטימי שיכול להיות שימושי כאשר זה חסום.
לא יודע
יש משהו דפוק ב JB :? :?
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.90602&lat=31.98965&zoom=5&mapUpdateRequest=4061647
תזכורת + חידוד השאלה. ב jb לא אמורים לחסום מסלולים מותרים גם אם הם מוזרים. כל הכוונה היא שזה יעשה אוטומטית. לכן אני שואל שוב מדוע הלולאה לא מאופשרת?
למעוניינים, ניתן לקרוא כאן על JB 2 :
https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=211&t=225660#p1629730
קראתי (לא את כל השירשור)
למען האמת לא ברור לי איך אפשר לאפשר את הלולאה אך לא את הפניה ימינה.
ניסיתי ב practice mode ונראה שכאשר אני מתיר את הלולאה אז גם פניה ימינה פשוטה מאופשרת כך שלהבנתי אולי זה באג.
להבנתי זה באג