שלום .
נתקלתי בדיווח אשר רואים בו הצעת ניווט מוזרה אשר מורידה את הנהג בצומת מהכביש לכיכר לביצוע פרסה ואז מחזירה אותו לכביש עצמו .
קיימת “קופצת צומת” בצומת שבדרך כלל מונעת מצבים כללו .
מה דעתכם הסיבה להצעת הניווט המוזרה הזאת ? (לפי התווי נסיעה של הנהג רואים שלא הייתה שום חסימה או סיבה להורדת הנהג מהתווי הישר) .
אין קשר לכך שקיים שם JB. זה משום שה JB לא מכסה את הכיכר (וגם לא יכול לכסות על הכיכר).
לכן זו עוד דוגמה לניווט עוקף רמזור שמתרחש כתוצאה מכך שבשלב מסויים נוצר יתרון של זמן לביצוע מסלול עוקף.
אני בעבר הצעתי לתת מסלול כזה רק כשחוסכים מעל 2 דקות אך הצעתי לא התקבלה בינתיים.
עריכה: יש לשים לב לכך שמגיעים לצומת בכביש 46 ויוצאים ממנו בכביש 40 דרום, ולכן זה כאילו לא אותו כביש ולכן אפילו יתרון של מספר שניות יוצר מסלול עוקף כזה.