הצעת ניווט משונה דרךjb - צומת אל-על

שלום .
נתקלתי בדיווח אשר רואים בו הצעת ניווט מוזרה אשר מורידה את הנהג בצומת מהכביש לכיכר לביצוע פרסה ואז מחזירה אותו לכביש עצמו .
קיימת “קופצת צומת” בצומת שבדרך כלל מונעת מצבים כללו .
מה דעתכם הסיבה להצעת הניווט המוזרה הזאת ? (לפי התווי נסיעה של הנהג רואים שלא הייתה שום חסימה או סיבה להורדת הנהג מהתווי הישר) .

בתודה .

אין קשר לכך שקיים שם JB. זה משום שה JB לא מכסה את הכיכר (וגם לא יכול לכסות על הכיכר).
לכן זו עוד דוגמה לניווט עוקף רמזור שמתרחש כתוצאה מכך שבשלב מסויים נוצר יתרון של זמן לביצוע מסלול עוקף.
אני בעבר הצעתי לתת מסלול כזה רק כשחוסכים מעל 2 דקות אך הצעתי לא התקבלה בינתיים.
עריכה: יש לשים לב לכך שמגיעים לצומת בכביש 46 ויוצאים ממנו בכביש 40 דרום, ולכן זה כאילו לא אותו כביש ולכן אפילו יתרון של מספר שניות יוצר מסלול עוקף כזה.

תודה על ההסבר.
לא הבנתי למה כאשר שם הכביש משתנה יתרון של מספר שניות מספיק. כך זה אמור לעבוד ?

אירוע דומה…
https://www.waze.com/he/editor?env=il&lon=34.77780&lat=32.03724&zoom=5&mapUpdateRequest=4079751

יש קנס על מעקף שחוזר לאותו כביש. אם השם שונה, אז זו לא חזרה לאותו כביש ולכן אין קנס.

תודה.

עריכה: אז אולי אפשר לסדר את העניין ע"י מתן שמות חלופיים לשני הכבישים (או לסגמנטים הרלוונטים) כדי להפעיל את הקנס.

אירוע דומה
https://www.waze.com/he/editor?zoom=5&lat=32.121973000000004&lon=34.904397&mapUpdateRequest=4080344

זה לא אותו מקרה, כי כאן המנגנון היה אמור לזהות ירידה ועליה חזרה על אותו הכביש.
ייתכן שניתן לפתור את זה עם JB על כל הצומת הזה:
https://www.waze.com/he/editor/?env=il&lon=34.90388&lat=32.12077&zoom=5&venues=22872385.228723852.4918

מתנדב אמיץ מהקהל?

תהנה :slight_smile:

https://www.youtube.com/watch?v=EgZF6UyRlWc&t=1m4s

בקצב הזה … :expressionless: