אני מסכים, אבל צריך שיופיע גם הנתיב ימינה שלכאורה עזב את הצומת. בתור נהג אני מתייחס לכל המבנה של הצומת כאחד, במיוחד במרחק כל כך קצר. אין אפשרות כיום להגדיר זאת בלי פניה פיקטיבית עם TBTR כמו שהיינו מסמנים.
למה לא למחוק את נתיב הפנייה? למה צריך אותו?
גם אפשרות. במחשבה שנייה אני מסכים, זה אפילו עדיף.
למה? שני מסלולים אחד אחרי שני זה מוגזם לדעתי.
צודק. בדקתי עכשיו. כל עוד שנוסעים ישר לכיוון נצרת או פונים ימינה לת-א תצוגה תקינה, רואים נתיבים נכונים, רק לפונים לטבריה הנחיות מתחילות לפני שעברת פניה לת-א.
מקטע זה כמעט לכל אורכו 4 נתיבים. רק ימני ימינה. למרות שגם הנחיות ביציאה מהמקטע היו מספיקות לדעתי כי בכביש בין עירוני מתחילים לקבל הנחיות כקילומטר לפני.
לדעתי במצב נוכחי אפשר לעשות ככה (ראיתי במקום אחר איך זה עובד ועובד יפה):
ככה מי שנוסע לטבריה, ייכנס לנתיב נכון עוד לפני מחלף המוביל ובמקטע זה כבר ייראה 4 נתיבים להמשך עם ימני מודגש (הנחיות בצומת הבא, כולל קוליות). עדיף להכנס לנתיב הנכון עוד בירידה למחלף בגלל פקקים. יכול להיות אני טועה כי פעם ראשונה מסתבך עם מסלולים במחלף
נ.ב. נתיב פניה נוצר כי יש רמזור לנוסעים ישר.
בשביל שמי שעומד ברמזור גם יראה את הנתיבים בצומת שבה הוא נמצא כרגע.
אין קשר למרחק שבו מופיעה הנחיית הנתיבים ולרוחב הכביש. אפשר לוותר על הAGC וזה יפשט את המפה ויאפשר גם הנחיה נכונה יותר למי שעומד ברמזור, מבלי לפגוע בהנחיה של מי שפונה ימינה.
תמיד יש פעם ראשונה.
הרמזור הוא לא סיבה להוספה של AGC
ראה כאן:
כל נהג יודע שקשר ישיר. קצת קשה להעבור מנתיב הכי שמאלי לנתיב ימני אם צריך לחצות 2 נתיבים ויש פקק או תנועה צפופה במהירות.
לא אני ציירתי ![]()
זה עובד חלקית, עד סגמנט פניה ימינה ואחריו זה מתחלף בהנחיה הבאה שכבר לא כוללת את המבנה של הצומת בו הנהג נמצא. לדעתי זה מצב לא אידאלי ולכן צריך לפתור את זה.
או על ידי “התרת” הפניה ימינה בצומת והוספה של TBTR כפי שהיה, או לחילופין להסיר את הAGC כפי ש @yaacobyy הציע. אני תומך בהסרה.
הרי רצית כבר כשאתה עומד ברמזור לראות לאן לנסוע? אם נסיר את ה-AGC הקיים, יצא שאתה רואה ארבעה נתיבים: הימני הוא פנייה ימינה באפור, בשני מימין (הלבן) נמצא אתה, והשניים משמאל אפורים. ורק אחרי החצייה תראה את הנתיב הימני ביותר כלבן, אבל כבר לא בזווית ישרה, אלא בסטייה של 45 מעלות. אם נשאיר את ה-AGC הקיים, אפשר פשוט להציג בקטע הזה שלושה נתיבים ישר, שאחרי הרמזור יתחלפו ל-4 נתיבים: שלושת השמאליים אפורים, והימני - פנייה ימינה בלבן. פשוט המרחקים שם קצרים וזה קצת יבלבל את העין.
ההצבעה הראתה 2 “בעד” הסרת ה-AGC, ו-1 “נגד”. אני נמנעתי, כי אני רק לומד להיות “חמש כוכבים” ![]()
אני כן רוצה לראות את הנתיב שפנה ימינה כשאני עומד ברמזור. בשבילי כנהג זו אותה צומת. על זה כל הדיון פה.
גם אני בעד הסרת ה AGC (הוא גם לא עומד בכללים)
אם ככה יהיה בסדר או הגזמתי עם הנחיות?
מסלול:
צומת בסוף מסלול:
לא שמרתי עוד. הנחיות פניה לת-א כמובן אעתיק.
לדעתי ההצגה של הנתיבים ישר מיותר. אפשר לפשט ולהסיר path אחד (להישאר רק עם הpath ליציאה ימינה אחרי הצומת).
ראה כאן:
תערוך ללא AGC.
אח”כ נבדוק.
יפה מאד.
את הנתיבים מידיים לישר יש להסיר (אין בהם צורך).
הוספת שם אילוץ קולי לישר ליוצאים ימינה. כדי לאלץ הנחיה קולית להמשך ישר, יש לבקש אישור חריג במידה ורוצים להוסיף אילוץ קולי לישר (לדעתי זהלא מקרה שמחייב אילוץ קולי). בנתיים תשנה לתצוגה בלבד.
בחץ של הפניה ימינה בהנחיות המוצגות נדרש לכתוב “תל אביב-יפו” ולא “תל אביב, יפו” וכמו כן חסר פסיק לפני המגן של 6. לשנות מ”תל אביב, יפו” ל “תל אביב-יפו,”
כמו שאמרתי, הייתי מפשט את ההגדרה אפילו יותר ומסיר את הpath שממשיך לאחר מכן ישר לכיוון מזרח, ומשאיר רק path אחד המיועד ליציאה ימינה לאחר הצומת. משנה את הגדרת הנחיית הנתיבים כך שתשתמש בפניה המיידית לכל שלושת הנתיבים, ובpath היוצא ימינה לאחר הצומת על מנת להדגיש אך ורק את הנתיב הימני. במצב כזה ההנחיה פשוטה מאוד, יש את הפניות המיידיות שמקבלות הנחיה והן ההנחיות הראשיות בצומת, ״ובחריגים״ כמו היציאה ימינה לאחר הצומת יש הגדרה נפרדת.




