פיצול 554 כנפי נשרים כפר סבא - בית ברל

https://www.waze.com/editor?env=il&lon=34.91059&lat=32.19642&s=85196247&zoom=3&segments=1238431,868455,868456,65927,811019,69309,721001,70929

2 נתיבים לכל כיוון עם מהירות 50-80

האם כל התמרורים שרואים ב SV של 60, הוחלפו למהירות 70?
אם כן, אז אני בעד. אם לא בטוח, אז כדאי לבדוק. אם זה 60 אז אני נגד.

בדיקה חוזרת:
רק הקטע הבא מוגבל 70 קמ"ש
https://www.waze.com/editor?env=il&lon=34.90859&lat=32.19650&s=85196247&zoom=4&segments=868455,868456,811019,69309

רצוי לעדכן מהירויות בסגמנטים שלפני ואחרי המקטע שנבדק שהוא באמת 70.
לגבי פיצול, אם זה רק הקטע שסימנת, לא חייבים לפצל (אין חובה לפצל כל כביש שעומד בקריטריונים).
אני לא הייתי מפצל.

עודכנה מהירות.
לא קריטי אם אין תלונות, למרות שיש גדר מפרידה.