הצעה לפיצול כביש 55 - מזרחית לכפר סבא

צהריים טובים .
מציע לפצל חלק מכביש 55 באזור כפר סבא .
https://www.waze.com/he/editor/?env=il&lon=34.93552&lat=32.17481&s=74685719&zoom=4&segments=1325073,1325072,29346,29196,75412,1079309,1079308

כביש בין עירוני עם שני נתיבים מהירות 80\70 .



בתודה.

נראה שעומד בכללים
כביש בינעירוני ראשי

בעד.

בעד

בוקר טוב .
לטובת ביצוע הפיצול מבקש שחרור נעילה לסיגמנטים הללו :-
https://www.waze.com/he/editor/?env=il&lon=34.93864&lat=32.17413&zoom=3&segments=306831,1325077,13865,1325073,1325072,29346,29196,29345,73898,75412,1079309,1079308,1115522,62276

בתודה.

בהצלחה

אפשר גם פה להוריד נעילה ?
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.93171&lat=32.17299&zoom=7&segments=29345

בתודה.

כן

בוקר טוב .
בוצע
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.93744&lat=32.17487&zoom=4&segments=1364089,1364091,1364093,1364098,75412,29196,1364105,1364119,1364106,1364113,1325073

אנא בדיקתכם …
בתודה

יפה מאד!