Hei.
Har akkurat startet med å bruke waze. Var ikke klar over denne appen før jeg leste om den på dagbladet sine web sider. Syns appen er kjempe bra, men det bekymrer meg at tlf min, en iPhone4, blir meget varm når jeg bruker appen. Er det flere her som det skjer med? Eller som har noen løsning på “problemet”?
Det er ingen grunn til bekymring. Hvis Iphone blir for varm vil den selv slå seg av til “avkjøling”. Jeg har brukt Waze i halvannet år uten at dette har skjedd. Har derimot fått denne meldingen i en annen sammenheng en gang (se bildet under).
Min iPhone blir også ganske varm, og batteritiden går raskt nedover (fra 100% til 50% på rundt 2 timer).
Har lest ett sted at årsaken til at telefonen blir såpass varm med WAZE er at den henter / sender data ganske ofte i forhold til andre programmer. Det blir fort 2-3 MB på en tur fra Oslo til Hamar, så hvis du bruker den mye bør du passe på at du har ett mobilabonnement hvor litt datatrafikk er inkludert i prisen.