Veiprosjekter

Hadde det vært en ide å opprette egne tråder for veiprosjekter? Tanken er at flere kan bidra. Ikke nødvendigvis med editering men i alle fall med rapportering. Det er kanskje ildsjelene som har ansvar over hele landet som tar initiativ til slike prosjekter. Ser nå at deler av “Under arbeid” ved Kongsvinger tydeligvis er “tatt i bruk” men har ingen forbindelse ettersom det er en strekning Under arbeid.

Angående E16 Kongsvinger, det er nå trafikk fra Galterudvegen til “Under arbeid”. https://www.waze.com/editor/?zoom=4&lat=60.1968&lon=11.97898&layers=1965&segments=245993758&env=row

Det er bare å oppdatere det til slik det skal være :slight_smile:

Fanken, da må jeg begynne å tenke da. Motorvei inn i rundkjøring :wink:

Må nok beklage, den rundkjøringen er L4

Skulle fikset kjapt, men det er for lenge siden jeg har kjørt den veien skjønner jeg…
Det ordner seg nok. :slight_smile:

Da er rundkjøringa L3 :slight_smile: