[מחלף משה דיין] הנחיות היצמד

מציע לבטל את הנחיית היצמד לשמאל.
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.75813&lat=31.98659&zoom=7&segments=814482
גם היצמד ימינה כנראה יכול להתבטל:
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.75813&lat=31.98659&zoom=7&segments=674074
הנחיות פנה ימינה/שמאלה יספיקו להערכתי.

דעתכם,
תודה.

בעד

איזו הנחיה תתקבל לממשיכים ישר?

אותה הנחיה למי שמגיע מכאן, ל-ראשון לציון.

כיום למי שממשיך לכאן מקבל שד’ משה דיין (מערב) שזה גם לא נכון.

אני משער שאחוז קטן מאוד ממשיכים ישר במחלף (אלא במקרה ממש חריג).

השילוט כרגע הוא בדיוק לפי סדר הופעת השלטים העליונים, וכך צריכות להיות שמות הרמפות.
מי שפונה שמאלה מקבל כבר מהצומת הזאת הנחייה להיצמדות לשמאל לשד’ משה דיין (מערב) ואז פנה שמאלה למשה דיין. מה הבעיה בזה?
בנוסף, למי שצריך להמשיך ישר (נניח בגלל עומס), נדרשת ההנחיה להיצמד לשמאל כי אין בשלטים העליונים אופציה של המשך ישר (רק בסימון דהוי יותר או דהוי פחות על הכביש), וכך הוא ידע שהישר ממשיך מהנתיב השמאלי.

תדמיין שזה צומת מרומזר ולא חלק ממחלף ולא רמפה.
אין כאן פיצול רמפות אלא בסה"כ פיצול נתיבים (כמו בצומת רגיל).
האם בצומת רגיל יש הנחיה להיצמד שמאלה (למעט כשיש צורך עקב פקקים) ?
האם תתבלבל אם תקבל הנחיה לפנות שמאלה וימינה לכבישים/רחובות ?
אם לא תקבל הנחיה להיצמד שמאלה, לא תבין כנהג שעליך לנסוע ישר כל עוד אין הנחיה אחרת ?
האם בכל מקום עם שילוט גדול ירוק/כחול צריך הנחיה - אחרת לא תבין לאן לנסוע ?

בלי קשר, ערכתי מעט את הרמפות:
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.75813&lat=31.98659&zoom=7&segments=674074,814482

יישור והוספת ל- לרמפה שמאלה

צומת רגיל בהחלט שונה מסידרה של רמפות מתפצלות.
אם אקבל הנחיה סותרת לרשום בשילוט או הנחיה שלא קיימת בשילוט אני בהחלט עלול להתבלבל.
איך אבין מהו הישר כשמעולם לא הייתי במקום ובשילוט יש רק ימינה או שמאלה?
וכן, אני מצפה שבכל נקודת פיצול של רמפה יתקבלו הנחיות.
בדיוק כפי שמופיע בכללים לעריכת מחברים. לא יותר אבל גם לא פחות.

היכן יש כאן סדרה של רמפות מתפצלות ?
יש כאן הפרדת נתיבים בלבד על אותה רמפה אחת. זה צומת רגיל לגמרי, רק שהוסיפו לו שלטי ענק כי מגיעים לצומת המרומזר במהירות מכביש מהיר.

רמפה באותו סגנון שמסתדרים איתה לדוגמא:
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=35.10147&lat=32.84272&zoom=5&segments=1287549

ההנחיה שתקבל תהיה לפנות ימינה או שמאלה, ולמרות השילוט תבין איפה הימין ואיפה השמאל.

כל עוד אינך מקבל הנחיה - סע ישר עם הנתיב שמיועד לנסיעה ישר.

ויש כאלה שריבוי הנחיות שלא מוסיפות, מפריע להם, כי יוצא שכל הנסיעה מסתכלים על מסך במקום על הכביש. בלי ווייז לא היית מבין מהו הישר ומהם הפניות ?

בכללים מדובר על מחברים.

במקרה שלנו אנחנו כבר על המחבר עצמו, ועליו יש נתיבים, כאשר כל נתיב מיועד לכיוון כלשהו.
כלומר לא מדובר בשני מחברים אלא באחד עם נתיבים.

אני מבין את החלוקה שאתה עושה בין רמפות מתפצלות לנתיבים מתפצלים על רמפה.
מבחינתי נדרשת אחידות בעריכה בתוך תחומי המחלף כי הנהג שרואה מרחוק את השילוט לא יודע מה מצפה לו - נתיב מתפצל או רמפה מתפצלת - וזה לא כל כך משנה מבחינת הצורך להיצמד לימין או לשמאל.
את הנושא של ריבוי הנחיות לא אני המצאתי, והיות והשיטה של וייז היא לתת הנחיות במחלף לפי השילוט ולא לפי הסימנים בכביש, לכן אני מרוכז בשילוט ופחות בסימנים.
יכול להיות שאני בעייתי בעניין הזה.

לדעתי המחבר הזה:
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.75821&lat=31.98664&zoom=7&segments=674074
מיותר. הוא לא תואם את הכללים להוספת נתיב פניה. אם מורידים אותו זה פותר את בעיית ההנחיות. זה כמו כל צומת רגיל שיש בו אי תנועה משולש בפניה ימינה.

צודק. שיישאר כך.

נערך: רק תיקון קטן, מי שפונה שמאלה ואו ישר, מקבל את ההנחיה הנוספת להיצמד שמאלה, בצומת הבא, זה שבתחילת הפיצול הקטן שלפני הרמזור.

Sent from my Tapatalk