[מחלף קסם] הצעה לביטול היצמד לשמאל

https://www.waze.com/en-US/editor?env=il&lon=34.93671&lat=32.11098&zoom=7&nodes=167698
בצומת זה יש הנחיה להיצמד לשמאל. נסעתי שם אתמול ישר והרגשתי שאין כל צורך בקבלת הנחיה.
על פי הכללים נראה שהצומת מתאים יותר להגדרה של צומת יציאה ועל כן לא נדרשת הנחיה לממשיכים ישר.
אם מבטלים את ההנחיה לממשיכים ישר אפשר למחוק את השם של רמפה זו. את השם של רמפה זו אפשר למחוק בכל מקרה.

1 Like

אני לא מסכים איתך מכיוון שזה יכול לבלבל אנשים בדיוק כמו במחלף דניאל\בן שמן

שלום
אשמח אם תוכל לפרט מה מבלבל במקרה הזה.
תודה

במחלף בן שמן \דניאל הוויז אומר גם הצמד לשמאל שזה מרגיש כמו ישר אבל זה נועד בשביל שמשתמשים יידעו שהם צריכים להצמד לשמאל.

ובמחלף קסם אותו דבר יש יציאה לכיוון אריאל ויש לכיון רמת השרון והרצליה וכשהמשתמשים נוסעים מכביש 6 הוויז אומר צא ימינה אל 5 אריאל רמת השרון הרצליה יש יציאה לכיוון אריאל ולכן צריך להשאיר את ההנחיה היצמד לשמאל שהמשתמשים יידעו לאיזה כיוון הם צריכים לנסוע

תראה אולי עדיף להוסיף הנחיה למשתמשים בוויז כמו המשך ישר אל 5 רמת השרון הרצליה

הי
אשמח אם תקרא כאן לגבי הנחיות במחלפים:
https://wazeopedia.waze.com/wiki/Israel/הנחיות_במחלף
יש 5 פסקאות. שים לב להסבר למשתמש בכל פסקה ובמיוחד לפסקה 5.
צריך לזכור שכשנוסעים עם וויז ולא מקבלים הנחיה לפני צומת אז ממשיכים ישר.
אשמח לשמוע מה דעתך לאחר הקריאה.
תודה

בעד לבטל את ההנחיה להיצמד לשמאל ולהשאיר את שמות הרמפות ללא שינוי.

נגד לבטל.
אם משתמשים טוענים שזה עוזר להם זה גובר על “הרגשה” שזה מיותר.

בעד ביטול ההנחיה. עפ"י ה-SV, ממש לא נחוצה. שמות הרמפות ללא שינוי.
אין משתמשים שטוענים שזה עוזר להם

אני עובר שם 3 פעמים בשבוע בממוצע, ואני טוען שזה עוזר לי.
מי טוען או טען אי פעם שזה לא עוזר לו?

כידוע הגישה הנוכחית היא של הימנעות מהנחיות יתר.
עד כה, לפני התגובה האחרונה שלך, לא היה משתמש שטען שזה עוזר לו. ולכך הייתה תגובתי.

לדעתי אין דבר כזה הנחיות יתר כשמגיעים לרמפות בתחומי מחלפים.
אבל הנושא כבר נדון בעבר בפירוט.

motimarkus גם לי ההנחייה עוזרת כמו שאמרת

בטח לעוד הרבה משתמשים זה עוזר

הייו זמנים שנסעתי במסלול הזה כמה פעמים בשבוע, וההנחייה להיצמד שמאלה לא נשמעה לי מיותרת, במיוחד כאשר פקק ליציאה ימינה התחיל לפני הפרדת נתיבים.

ההצעה היא לבטל את ההנחיה להיצמד לשמאל ולא את ההנחיה להיצמד ימינה.

טעות שלי, דווקא התכוונתי ל-“שמאלה”, תיקנתי.

זה ממש לא נכון לבטל את ההנחיה להיצמד לשמאל תסלחו אבל זה טיפשי

המטרה של וויז היא לכוון אנשים לאן שהם נוסעים ומה שאתם מציעים זה הפוך לא עוזר ואנשים לא יידעו לאן לנסוע

אז למנהל רחובות וקריית עקרון והסביבה הרגיש שזה ישר אז שלא יפעיל וויז ולא תהיה לו את הנחיה שהוא רוצה למחוק