הצעה לפיצול חלק מכביש 551 במחלף אייל

צהריים טובים .
מציע לפצל מקטע מכביש 551
https://www.waze.com/he/editor/?env=il&lon=34.96943&lat=32.20860&s=74685719&zoom=4&segments=155105,946531,312912,346458

כביש בין עירוני שני נתיבים עם מהירות 70.

בתודה.

בעד.

בעד.

בוקר טוב .
מבקש שחרור נעילה לסיגמנטים הללו לשם ביצוע הפיצול .
https://www.waze.com/he/editor/?env=il&lon=34.96565&lat=32.20727&zoom=4&segments=17667,1361923,1046238,346458,310119,46035,1273656,45582,1322335,946531,155105,1268955

בתודה .

ירד

בוקר טוב .
בוצע הפיצול
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.96578&lat=32.20764&zoom=4&segments=155105,1364422,1364423,1364426,1364437,1364438,1364440,1364441,1364450,1364451,1364453,1364454

מוזמנים לבדוק .
בתודה .

הפיצול יפה.
כדאי בהזדמנות זו לבטל את נתיב הפניה הזה:
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.96436&lat=32.20732&zoom=7&segments=310119
שהוא מיותר לפי הכללים.

בוטל …
נשארה נקודת צומת שמחוברת לסיגמנט נעול 5 … אפשר למחוק בתודה .

באם הכל תקין אפשר להחזיר נעילה לכלל הסיגמנטים כאן .

תודה רבה .

נמחק וננעל.
יפה!

פספסת פה נעילה
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.96168&lat=32.20779&zoom=9&segments=1364451
שבת שלום

כי פספסת בקישור פה:

שבוע טוב וחודש טוב.