[מחלף גנות] ביטול הנחיית היצמד שמאלה

https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.81587&lat=32.02134&zoom=6&segments=875078,45657
מציע לבטל את הנחיית היצמד שמאלה ל-4 אשדוד, באר שבע.

עריכה: כנ"ל ל-44 רמלה:
https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.81798&lat=32.01765&zoom=6&segments=66371

כנ"ל: https://www.waze.com/editor/?env=il&lon=34.82023&lat=32.01727&zoom=7&segments=28188

נגד.
אין תלונות (אולי אפילו זה עוזר (!) למישהו) ואין כל דחיפות לצאת במבצע של ביטולי הנחיות.

גם כאן לא הייתי מבטל, לפי הSV נתיב אחד שמתפצל, מי שלא נוסע קבוע יכול להתבלבל.

ניתן להמשיך לרמלה (44 מזרח) בשני אופנים שם. זה מבלבל, בפרט שחסר שם שילוט.
עדיף להשאיר את ההנחיות שם. זה לא מונע את כל הבלבולים, אבל מדגיש בקול את המסלול הנבחר.

תודה על התגובות עד עתה ואלו שיהיו בהמשך.
דוחה מבחינתי את הדיון למועד מאוחר יותר.