בקיצור אפשר לסיים את הדיון בכך שלא צריך לבטל את ההנחיה הכל בסדר וזהו
האם קראת את מה שרשמתי לך בקישור?:
האם אתה מבין שכשלא מקבלים הנחיה אז פשוט ממשיכים ישר?
ישנם הרבה מקרים בהם נתיב אחד פקוק והנהג מבין רק ברגע האחרון שעשה טעות בכך שנשאר על אותו נתיב, אבל זו לא סיבה להצמיד לצד השני לדעתי (כי כשאין פקק אז לא צריך).